- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het enige wat ik heb onthouden is dat stuk met die t**ten

Het enige wat ik heb onthouden is dat stuk met die t**ten![]()
fotonen zijn bosons, dus een van die kleinere deeltjes.
Voor de rest, zoek wave-particle duality. Dat atomen allerkleinste materiedeeltjes zijn, niet echt, fermionen.
Ach zo, fermionen zijn de bouwstenen van materie. Een beetje zoals feromonen de bouwstenen van l'amour zijn?
eerder endorphine/oxytocine en nog paar andere stoffen in het lichaam. Feromonen eerder activator.
En bouwstenen van materie, beetje kort door de bocht(zie wave-particle duality dus), maar hier niet echt plaats voor om over dat te discussieren.
Als iemand irl zo zou praten had die allang een paar stompen gehad.
Dan laten we het hierbij. Ik ben er met aan zekerheid grenzende stelligheid toch te dom voor.
Als iemand irl zo zou praten had die allang een paar stompen gehad.

Geef die arme jongen eens wat rust, hij heeft heel wat te verwerken na die aanranding (op hem) van vorige week.

In het Scheepvaartmuseum is vannacht een man doodgeschoten. Een mokro tegen een donkere jongen! Zes schoten gozer is dood! Eeuwig deng moes por eng!
dat was bohr's model http://en.wikipedia.org/wiki/Bohr_modelGoed punt.
Maar wat is licht nu eigenlijk? Precies?
Alle materie om ons heen bestaat uit atomen. Atomen zijn de allerkleinste materiedeeltjes die er bestaan. Maar een atoom is wel weer opgebouwd uit nog kleinere deeltjes. Zo'n atoom ziet eruit als een mini- zonnestelsel, met een kern als zon en elektronen die eromheen bewegen als planeten. Je kunt de beweging van die elektronen op verschillende manieren verstoren, onder andere door het atoom te verhitten. De elektronen gaan dan in grotere banen om de kern heen cirkelen. Ze raken opgewonden. Maar ze 'willen' weer terug naar hun oude baan. En op het moment dat ze zich terugbewegen, geven ze een lichtflits af. Dat noem je foton.
Geinig he!

Nu kan ik vandaag niet naar het Scheepsvaartmuseum omwille van onderzoek, grrrrr.