- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Ovosnovo is fokkin boos op me, hij wil nooit meer tegen me praten.
Ik ben ff klaar met je zei ik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ovosnovo is fokkin boos op me, hij wil nooit meer tegen me praten.
bedoel je niet dat je begeleiders gewoon hun handen vol hebben aan zo'n geestelijke ontspoort jong?
Ik kan me niet voorstellen dat jij met gehandicapten hebt gewerkt, namelijk omdat je zelf verdacht veel op lijkt...

leeft jouw rijtjeshuis-topic nog?

leeft jouw rijtjeshuis-topic nog?
of ik ben opgepakt want ik ben een idioot maar toch koel topic?
i dont hope so![]()
Ik heb al excuses gekregen van de OvJ dus zo idioot ben ik niet
Moet je niet naar het schoolfeest xyzyxzzx? Niet vergeten om een bandje bij de ingang mee te nemen zodat ze toch wel weten dat je ouder dan 16 bent he.

Schoolfeest?
Ik drink overigens niet dus hoef geen bandje
Ja je weet wel, het eindejaarsgala. Of heb je nog geen eindexamen voor je middelbare school gedaan?
Moet je niet naar het schoolfeest xyzyxzzx? Niet vergeten om een bandje bij de ingang mee te nemen zodat ze toch wel weten dat je ouder dan 16 bent he.
Geef die arme jongen eens wat rust, hij heeft heel wat te verwerken na die aanranding (op hem) van vorige week.

is skinny weer bezig?Geef die arme jongen eens wat rust, hij heeft heel wat te verwerken na die aanranding (op hem) van vorige week.

Goed punt.
Maar wat is licht nu eigenlijk? Precies?
Alle materie om ons heen bestaat uit atomen. Atomen zijn de allerkleinste materiedeeltjes die er bestaan. Maar een atoom is wel weer opgebouwd uit nog kleinere deeltjes. Zo'n atoom ziet eruit als een mini- zonnestelsel, met een kern als zon en elektronen die eromheen bewegen als planeten. Je kunt de beweging van die elektronen op verschillende manieren verstoren, onder andere door het atoom te verhitten. De elektronen gaan dan in grotere banen om de kern heen cirkelen. Ze raken opgewonden. Maar ze 'willen' weer terug naar hun oude baan. En op het moment dat ze zich terugbewegen, geven ze een lichtflits af. Dat noem je foton.
Geinig he!