AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

e waarom kan ik mijn gegeven karma aan andere niet zien? wou geen aparte topic hier voor maken

iemand ?

Dat ze in Nederland zo ongelooflijk triest doen over voetbalwedstrijden en rechten, terwijl je in de USA alle wedstrijden zelfs in de burger king kan gaan kijken. Whopper + CL ftw!

Vandaag was ik gaan winkelen. Ik zag er een t-shirt liggen dat mij wel aanstond en dacht ik ga het eens passen. Er was alleen nog maar de small en de large, maar ik had natuurlijk de medium nodig.

In de paskamer pas de de small nog wel goed. dus ik dacht ik pak die. Toen ik thuis kwam deed ik hem nog eens aan en scheurde de mouwen van het t-shirt :roflol:

Jij past in small? oh ohoh

Vandaag was ik gaan winkelen. Ik zag er een t-shirt liggen dat mij wel aanstond en dacht ik ga het eens passen. Er was alleen nog maar de small en de large, maar ik had natuurlijk de medium nodig.

In de paskamer pas de de small nog wel goed. dus ik dacht ik pak die. Toen ik thuis kwam deed ik hem nog eens aan en scheurde de mouwen van het t-shirt :roflol:

sicke armen brah

Squatracks gaan verdwijnen in mn gym :mad::mad::mad::mad:

Dat er hier al een paar dagen bende losahs een appartement aan het afbreken zijn :(
Rotlawaai

Hoop gezeik met m'n ex, ik weet weer eens niet wat ik wil...:rolleyes:

ze hadden jou een k*tje moeten geven.

marcel is zo beta

Weet niet voor wie ze die shirts maken.

Was paar weken terug hempje aan het kopen. Denk standaard zwart hempje heeft JJ wel.

Heb maat L. Die maat zag er beetje klein uit. Dus denk probeer XL even, kreeg die niet eens aan. Toen gevraagd of ze XXL of 3XL hadden en die hadden ze niet

:fa:

Terug
Naar boven