Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft te maken met die malware shizzle denk ike waarom kan ik mijn gegeven karma aan andere niet zien? wou geen aparte topic hier voor maken
iemand ?

Dat ik al 1,5 week totaal niet gemotiveerd ben om te gaan trainen.![]()

Vandaag was ik gaan winkelen. Ik zag er een t-shirt liggen dat mij wel aanstond en dacht ik ga het eens passen. Er was alleen nog maar de small en de large, maar ik had natuurlijk de medium nodig.
In de paskamer pas de de small nog wel goed. dus ik dacht ik pak die. Toen ik thuis kwam deed ik hem nog eens aan en scheurde de mouwen van het t-shirt![]()

Misschien wel, het hele spul wordt vervangen

Hoop gezeik met m'n ex, ik weet weer eens niet wat ik wil...![]()

Niet terug bij exen gaan, ga je een fout twee keer maken ofzeau?

Nooit!
In tegenstelling tot jou heb ik tenminste al coïtus gehad met iemand anders dan mezelf.

Nooit!
In tegenstelling tot jou heb ik tenminste al coïtus gehad met iemand anders dan mezelf.
Met vrouwen ja.
dat is waar, maar ik kan er niets aan doen dat ik lelijk ben![]()

Vandaag was ik gaan winkelen. Ik zag er een t-shirt liggen dat mij wel aanstond en dacht ik ga het eens passen. Er was alleen nog maar de small en de large, maar ik had natuurlijk de medium nodig.
In de paskamer pas de de small nog wel goed. dus ik dacht ik pak die. Toen ik thuis kwam deed ik hem nog eens aan en scheurde de mouwen van het t-shirt![]()