Otherwizethen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Deed ik niet eens

Glas erachter was rode Vodka Redbull, 3 halen 1 betalen actie...die tequila kwam wel hard aan...half Rotterdam uitgezwaaid met

Ik ben dus helemaal geen flirt. Beetje een droogkloot eerder. Misschien vinden mannen dat geil.Denk je nu echt dat ik je ga geloven dat je dat niet deed?
Als ik jouw posts enzo zie.. Dan kan ik alleen dat besluiten hoor.
Moeten hun zelf weten toch...moeten ze niet klagen als ze ergensIk vind chicks die met iedereen (?) lopen te flirten alles behalve geil hoor![]()
Moeten hun zelf weten toch...moeten ze niet klagen als ze ergens
in the middle of nowhere wakker worden met pijn in hun aars... en een droge bek.

Ik denk dat jij er eerder problemen mee hebt.ik denk hetzelfde van meisjes die in een gepaint onderbroekje foto's van zichzelf op een bodybuildingforum zetten
Dat is als erom smeken
![]()
ik denk hetzelfde van meisjes die in een gepaint onderbroekje foto's van zichzelf op een bodybuildingforum zetten
Dat is als erom smeken
![]()

Ik denk dat jij er eerder problemen mee hebt.
Problem?

Moet je toch zelf weten...maar niet gaan huilen als je faparm opeens groter is dan je andere arm.
je bent ook niet op je mondje gevallen, ik fap nog niet genoeg denk ik, want mijn non-fap arm is een beetje groter 
Omdat je veel herhalingen maakt..bijna geen gewicht...is langere spieren(ipv die kogels)..veel gewicht weinig herhalingen is korte spieren.