XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

nee das zonde, kan ik er beter gewoon blokkeren.

anders kunnen wij toch niet meer chatten :$

Ik heb die rommel maar een week gehad. Ik kreeg de hele dag berichten van mensen omdat het gratis is terwijl ik daar met sms geen last van heb.
Ik gebruik me telefoon alleen om afspraken te maken, niet om aan mensen te vragen wat ze doen of andere onzin.

Ik heb die rommel maar een week gehad. Ik kreeg de hele dag berichten van mensen omdat het gratis is terwijl ik daar met sms geen last van heb.
Ik gebruik me telefoon alleen om afspraken te maken, niet om aan mensen te vragen wat ze doen of andere onzin.

volgens mij kwam het eerder omdat niemand tegen je wou praten op whatsapp :trollface:

geeft niet hoor ivo, we zijn er voor je

:roflol:

Hele centrum hier afgezet omdat dat t*ring koningstuig langskomt wat een vuile tyfushonden.

PostNL die de bezorgdatum op onbekend zet.

Fat burner, eetlust = gooooooneeeeeeeeee.
Trouwens, cutten, 1.82 80kg. Zo'n hoog vet percentage kan je toch niet hebben?

Mwah, vorig jaar had ik Dexaprine.. Vond eetlust minder toch veel meevallen. Merkte het vooral aan het zweten.. En dat haatte ik, dus geen fatburner meer vor mij.

Mwah, vorig jaar had ik Dexaprine.. Vond eetlust minder toch veel meevallen. Merkte het vooral aan het zweten.. En dat haatte ik, dus geen fatburner meer vor mij.

Achja, verschilt per persoon natuurlijk.
Dexaprine is nu in de uitverkoop (15 EU) aangezien de samenstelling verboden gaat worden.
Bij mij werkt het als een trein, neem een halve pil om 9u s'ochtonds en heb de hele dag weinig tot geen eetlust.

Voor 15eu vind ik het het proberen wel waaard

Hele centrum hier afgezet omdat dat t*ring koningstuig langskomt wat een vuile tyfushonden.

Pak een waxinelichtjeshouder en uit je frustratie!

Ging ik vorige week naar de huisartsassitentie, vraag ik, moet ik voor *bepaalde ziekte waarop ik me wil laat testen* eerst naar de huisarts of kan ik hiervoor gewoon meteen een afspraak maken bij het ziekenhuis?
Nee, u moet daarvoor eerst naar de huisarts, wat zijn uw klachten?
Ik heb geen klachten. Die klachten krijg je nog niet op mijn leeftijd, maar mijn vader heeft het dus 50% kans dat ik het ook heb.
*vandaag bij huisarts*
Er staat dat je je wilt laten testen, waarop en waarom.
*blablabla*
Het Leids academisch ziekenhuis (of hoe dat kreng mag heten) zit niet aangesloten op ons systeem dus je moet maar even op internet zoeken naar een telefoonnummer en daar een afspraak maken.

Grrrrr als ze nou gewoon meteen hadden gezegt aan de balie dat ik zelf een afspraak kan maken had ik geen 1,5u van mn dag verspilt aan iets waar ik alsnog zelf een afspraak voor moet maken.

En ik was mn lepel vergeten dus heb mn kwark met een vork moeten eten :( Dan krijg je dat laatste restje er niet uit, daar gaan mn gaaainz

• Like
Waarderingen: Vonk
Pak een waxinelichtjeshouder en uit je frustratie!

Ging ik vorige week naar de huisartsassitentie, vraag ik, moet ik voor *bepaalde ziekte waarop ik me wil laat testen* eerst naar de huisarts of kan ik hiervoor gewoon meteen een afspraak maken bij het ziekenhuis?
Nee, u moet daarvoor eerst naar de huisarts, wat zijn uw klachten?
Ik heb geen klachten. Die klachten krijg je nog niet op mijn leeftijd, maar mijn vader heeft het dus 50% kans dat ik het ook heb.
*vandaag bij huisarts*
Er staat dat je je wilt laten testen, waarop en waarom.
*blablabla*
Het Leids academisch ziekenhuis (of hoe dat kreng mag heten) zit niet aangesloten op ons systeem dus je moet maar even op internet zoeken naar een telefoonnummer en daar een afspraak maken.

Grrrrr als ze nou gewoon meteen hadden gezegt aan de balie dat ik zelf een afspraak kan maken had ik geen 1,5u van mn dag verspilt aan iets waar ik alsnog zelf een afspraak voor moet maken.

En ik was mn lepel vergeten dus heb mn kwark met een vork moeten eten :( Dan krijg je dat laatste restje er niet uit, daar gaan mn gaaainz

Kun je je baard er niet in deppen en dan je baard goed aflikken?

Paspoort kwijt, nu krijg ik m'n pakketje niet mee bij postkantoor -_-.

K*t telenet met hun traag internet! :mad:

Terug
Naar boven