MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat ik geen directe link kan vinden naar de PDF; Essential Cell Biology

Enkel een torrent maar ik ga hier op het werk geen torrents gaan binnenhalen..
Oh je wilt geen torrent? Tsja hoe wil je 'm dan hebben? Ik wil 'm wel voor je uploaden hoor, dat gaat hier gelukkig erg snel, maar ik ken geen website waar je bijna 300MB kunt uploaden.

Oh je wilt geen torrent? Tsja hoe wil je 'm dan hebben? Ik wil 'm wel voor je uploaden hoor, dat gaat hier gelukkig erg snel, maar ik ken geen website waar je bijna 300MB kunt uploaden.

Ik wil wel een torrent hoor, heb er al een paar gevonden. Maar ik wou hem nog even op het werk afprinten (gratis printen).

Ik kan me er ook niet zo gauw een gratis upload van die grootte bedenken...ik doe het straks wel thuis via torrent :cool:

Het is uit met punjab !

Dat ik geen directe link kan vinden naar de PDF; Essential Cell Biology

Enkel een torrent maar ik ga hier op het werk geen torrents gaan binnenhalen..

Moet jij je boeken zelf betalen?
Anyways: heb veel 'plezier' beleeft aan dat boek :mad:

Welke richting doe je?

Ja dat is hem, maar dat is niet de volledige versie. Het boek heeft 860 pg's ongeveer, toch bedankt!

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 20:18 ----------

Moet jij je boeken zelf betalen?
Anyways: heb veel 'plezier' beleeft aan dat boek :mad:

Welke richting doe je?

Ik werk en studeer niet meer :p

Dus ja ik moet ze zelf betalen en ik doe geen richting :p

8hUIV.gif

Sinds ik de bakbanaan van gister vanmiddag heb opgegeten heb ik al 4x lopen spuiten. Dacht dat banaan opstoppend hoort te werken? :S
Komt opzich niet slecht uit want ik moest toch mn boterhammenzakjes voorraad bij vullen, straks even kijken of ik zo'n ragende busjesbestuurder tegen komen onderweg.
Beentraining gaat em alleen niet worden vandaag wil ik een schone onderbroek houden :(

Bij mij is me diarree nu afgelopen maar ik heb nu al bijna een week plakpoep. Dat is nog veel ellendiger zelf na 10x vegen komt er nog schijt van me billetjes.

Terug
Naar boven