MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

best een stevigerd nog

Ik kan niet tegen dat Engelse accent :o

Ik vind dr anders wel een leuke griet om te zien. Maar dat Geordie accent is af en toe inderdaad tenenkrommend.

Ritje nijmegen nu, geen zin in.:(

blijf nog steeds goed ziek, al vanaf vrijdag. En mn lympheklier is nog steeds teringhard opgezwollen, heb net kankergezwel daar.

Last time this happened had ik pfeiffer, maar gezien dat nog maar 2 jaar geleden is lijkt het me sterk.

Back to bed it is.

Probeer een pizza te bestellen maar me telefoon wil maar niet aan > ontvang dus geen tan-code :mad:

blijf nog steeds goed ziek, al vanaf vrijdag. En mn lympheklier is nog steeds teringhard opgezwollen, heb net kankergezwel daar.

Last time this happened had ik pfeiffer, maar gezien dat nog maar 2 jaar geleden is lijkt het me sterk.

Back to bed it is.

Ibuprofen.

Back to bed it is.
Lijkt het je sterk dat... Je weer pfeiffer hebt? Dat kan toch helemaal niet?

Eeuwige honger tijdens het cutten.
Wilskracht wordt hier serieus op de proef gesteld.

Totaal geen eetlust meer de laatste tijd, zwaar vaag. Heb wel eens tijden gehad dat ik 2 van die 30cm pizza naar binnen werk in 1 zitting, nu krijg ik er amper 1 op. :o

Fat burner, eetlust = gooooooneeeeeeeeee.
Trouwens, cutten, 1.82 80kg. Zo'n hoog vet percentage kan je toch niet hebben?

Ik ben vrij snel van 72kg naar 84kg gegaan, ik wil terug even mijn pens weg hebben ...
Wanneer 'k tevreden ben ermee ga ik terug op 'n bulk, was zoveel fijner

gezeik met me vriendin pfff. me eigen helemaal kwaad lopen maken gisteravond en vanochtend even flink gal gespuugd over wat ik er van vond

gezeik met me vriendin pfff. me eigen helemaal kwaad lopen maken gisteravond en vanochtend even flink gal gespuugd over wat ik er van vond

Je bent 19... Leven is veel te kort om op die leeftijd al gezeik te hebben.. Hup naar de volgende ;)

Je bent 19... Leven is veel te kort om op die leeftijd al gezeik te hebben.. Hup naar de volgende ;)

probleem is dat het gezeik altijd via de telefoon gebeurt, en zodra we bij elkaar zijn dat er niks aan de hand is.

srsly nog nooit gezeik gehad in persoon

Terug
Naar boven