Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik had wel sjans met de agente, sowieso dat ze de witte landrover freelander zat te miren die ik op de stoep voor het bureau neer gezet had omdat alle parkeerplaatsen vol waren.
Denk dat je weer een beetje in de war bent.
Range Rover HSE Sport is waar mensen naar kijken, al is die ook niet zo hot meer als die was.
Toch is het nog wel een auto die een statement maakt.
Een freelander is een leuke auto, niet wat jij er van maakt, wel de budget Landrover.

Het regent dat het giet terwijl gister lekker de zon scheen.
Sterkte, de weer goden zijn je niet goedgezind vandaag wel potverdriedubbeltjes.En ik heb straks theorie (wat overdekt is) en voertuig beheersing wat niet overdekt is.
Sterkte, de weer goden zijn je niet goedgezind vandaag wel potverdriedubbeltjes.
Kijk je wel uit? Op sommige plaatsen kan het spekkie zijn, kijk ermee uit.Het scheelt dat het me een rotzorg is beter dit dan t*fus hitte op den motor, en me pakkie is waterdicht.
Je interpreteert me interpretaties verkeerd mafkees.
Benen scheren is voor vrouwelijke nichten.
Je valt in herhaling smeerkees
Beginnende alzheimer of gewoon aandacht zoekerij ?
Pijn in triceps en kan morgen ook al niet trainen, gvd!

Jannet!Pijn in triceps en kan morgen ook al niet trainen, gvd!
Denk dat je weer een beetje in de war bent.
Range Rover HSE Sport is waar mensen naar kijken, al is die ook niet zo hot meer als die was.
Toch is het nog wel een auto die een statement maakt.
Een freelander is een leuke auto, niet wat jij er van maakt, wel de budget Landrover.