Snepke1990
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 630
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi horloge heeft Cristiano en die meid was me nog niet eens opgevallen man.

Ik ben furieus op dit moment. Momenteel ben ik te razend om te vertellen waarom, maar dan weten jullie in ieder geval dat ik witheet ben.
Misschien kun je een paar gelovigen het leven zuur maken? Ik ben jaloers op je slaapkunsten man, ik heb vannacht maar 5u in bed gelegen waarvan ik er geen 5 heb geslapen.

Intredasting.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hier ook alleen andere tijden.
Gvd pas om half zeven thuis.![]()

Het heeft te maken met crossfitters die mijn techniek bekritiseerden op de deadlift terwijl hun potverdomme 100 herhalingen doen met 10% van mijn 1rm. Mijn haat voor die crossfags groeit met de dag.
Het heeft te maken met crossfitters die mijn techniek bekritiseerden op de deadlift terwijl hun potverdomme 100 herhalingen doen met 10% van mijn 1rm. Mijn haat voor die crossfags groeit met de dag.
De Vogue doet het ook hoor.
OT: Phuck ik moet nu echt weg, geen zin.![]()
Tandarts die me maar half verdoofd had. 30 minuten gemarteld worden door een sadist met boortjes en een mini cirkelzaag...![]()

Ik ben furieus op dit moment. Momenteel ben ik te razend om te vertellen waarom, maar dan weten jullie in ieder geval dat ik witheet ben.
Voor het salaris wat politie krijgt is alles boven de 5000 iets waar ze jaloers op zijn.
Overigens heeft een ram srt10 een hogere bazenfactor dan een range rover sport supercharged.
---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 10:01 ----------
T is niet mijn auto maar was wel leuk bakkie nog, is slechter te krijgen.

Oh kan je bericht op whatsapp sturen? Ben alle nummers kwijt. K*t nokia![]()

Ja klopt, HSE of Vogue al vind ik de HSE een mooiere lijn hebben.

Dodge ram is gwn een amerikaans trailertokkietrash schip, kan niet tippen aan een RR sport supercharged.
Mijn mening dan he
Done.
I feel you bro, gisteravond ook een paar van die mong*len @ gym.
Onbeschrijflijk
Ligt aan de kleur heb ik vastgesteld, zwart is sws het mooist vind ik.
Hoewel mijn grijze er ook mag zijn
![]()
RR S SC = evengoed trailertokkietrash wagen... Verschil is alleen dat van de meeste de trailer in 't Gooi staat ipv in Woensel west. Neem daarbij een veel te jonge vriendin en je hebt iemand die zijn pen0r lengte hevig aan het compenseren is.Eng clubje, die crossfitters. Telkens als ik ze zie moet ik denken aan wat Big-T zei namelijk fitness voor aandachts h**ren. Ze waren gister met wallballs bezig, een balletje van 10kg omhoog tegen de muur gooien. Nou mijn vader zei nog ze zijn toch niet in verwachting van een kleine? Dat is training voor zwangere vrouwen! Daar was ik het stellig mee eens.
Als ze dan doen alsof ze beter zijn dan jou dan daag je ze toch uit om iets op reps of te maxen ofzo?
Dodge ram is gwn een amerikaans trailertokkietrash schip, kan niet tippen aan een RR sport supercharged.
Mijn mening dan he
Done.
I feel you bro, gisteravond ook een paar van die mong*len @ gym.
Onbeschrijflijk
Ligt aan de kleur heb ik vastgesteld, zwart is sws het mooist vind ik.
Hoewel mijn grijze er ook mag zijn
![]()