Haatbaardje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 238
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gister om 7 uur naar bed, vanmorgen om 6 uur dr uit, wilde eigenlijk weer gaan slapennog steeds futloos..
Heb vandaag niet eens zin om ongelovige aan de punt van mijn zwaard te rijgen *zucht*
Uit het niets

Gister om 7 uur naar bed, vanmorgen om 6 uur dr uit, wilde eigenlijk weer gaan slapennog steeds futloos..
Heb vandaag niet eens zin om ongelovige aan de punt van mijn zwaard te rijgen *zucht*
Zo maar eens weer naar de kapper.. Altijd blij als dat weer voorbij is.

Ga naar een turk man, je krijgt er een massage bij neus-oorhaar wordt weggebrand en ziek goedkoop vergeleken met Nederlandse kappers.
Hmm goede tip, is die massage ook met happy ending over haar haar?

Ik ben furieus op dit moment. Momenteel ben ik te razend om te vertellen waarom, maar dan weten jullie in ieder geval dat ik witheet ben.
Ik ben furieus op dit moment. Momenteel ben ik te razend om te vertellen waarom, maar dan weten jullie in ieder geval dat ik witheet ben.
God, ik heb echt een trauma aan die zin.
Oneindig met meiden, beginnen ze "Gvd, k*tzooi t*fus t*fus"
"Wat is er?"
"Niks"
http://i930.photobucket.com/albums/ad145/howimetyourmothergifs/mindblown.gif
God, ik heb echt een trauma aan die zin.
Oneindig met meiden, beginnen ze "Gvd, k*tzooi t*fus t*fus"
"Wat is er?"
"Niks"
http://i930.photobucket.com/albums/ad145/howimetyourmothergifs/mindblown.gif
Mooi horloge heeft Cristiano en die meid was me nog niet eens opgevallen man.