XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gister om 7 uur naar bed, vanmorgen om 6 uur dr uit, wilde eigenlijk weer gaan slapen :( nog steeds futloos..
Heb vandaag niet eens zin om ongelovige aan de punt van mijn zwaard te rijgen *zucht*

Gister om 7 uur naar bed, vanmorgen om 6 uur dr uit, wilde eigenlijk weer gaan slapen :( nog steeds futloos..
Heb vandaag niet eens zin om ongelovige aan de punt van mijn zwaard te rijgen *zucht*

als ik eerder naar bed ga dan normaal word ik meestal de dag daarna ook juist duffer wakker. slaat nergens op

Misschien kun je een paar gelovigen het leven zuur maken? Ik ben jaloers op je slaapkunsten man, ik heb vannacht maar 5u in bed gelegen waarvan ik er geen 5 heb geslapen.

Gister nog op t randje m'n dag verziekt door die stink Salafist bij Knevel en vd Brink. Vervloek diegenen die en mass die middeleeuwers hier naar toe hebben gehaald :(

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik ben furieus op dit moment. Momenteel ben ik te razend om te vertellen waarom, maar dan weten jullie in ieder geval dat ik witheet ben.

Ik ben furieus op dit moment. Momenteel ben ik te razend om te vertellen waarom, maar dan weten jullie in ieder geval dat ik witheet ben.

God, ik heb echt een trauma aan die zin.
Oneindig met meiden, beginnen ze "Gvd, k*tzooi t*fus t*fus"
"Wat is er?"
"Niks"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven