Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Alweer een verkrampte nek na shoulder press... grrr.

File, alweer :sad:

Ligt aan de kleur heb ik vastgesteld, zwart is sws het mooist vind ik.

Hoewel mijn grijze er ook mag zijn :D
viemiv.jpg

Dan vind ik je grijze mooier.
Zwart vind ik persoonlijk niet zo mooi meer op een auto terwijl ik het vroeger echt prachtig vond, er zijn bepaalde bakken waar het nog wel mooi op staat als een Panamera of Cayenne maar verder zijn er zoveel mooie kleuren om uit te kiezen.

Hele mooie bak heb je daar amigo, zeker net zo mooi als een HSE Sport.

Zelf rij ik bijna geen auto meer, alleen nog maar scooter.

<bloos> zittend in een machine </bloos>

maar inderdaad, tijd om weer eens wat anders te gaan proberen. Heb er nu al een paar weken op rij last van.

Zittend met dumbbells (bankie ietsiepietsie achterover) of anders staand met losse stang. Bij mij is het 1x vol in me nek geschoten toen ik zittend een stang duwde bij me laatste rep.
In een machine is helemaal vragen om problemen!!!!!!

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 18:33 ----------

Dan vind ik je grijze mooier.
Zwart vind ik persoonlijk niet zo mooi meer op een auto terwijl ik het vroeger echt prachtig vond, er zijn bepaalde bakken waar het nog wel mooi op staat als een Panamera of Cayenne maar verder zijn er zoveel mooie kleuren om uit te kiezen.

Hele mooie bak heb je daar amigo, zeker net zo mooi als een HSE Sport.

Zelf rij ik bijna geen auto meer, alleen nog maar scooter.

Ik vond zwart ook altijd vet, maar bij bepaalde auto komt de vorm dan niet mooi meer uit. Ik heb ooit een celica uit '99 gehad en die vond ik in het grijs ook veul mooier dan zwart.

weinig geld

Zusje die boos op mij wordt omdat ik haar beloofd had half op te halen waarna ze om 5 voor half boos opbelt waar ik blijf en dan flipt als ik nog tv aan het kijken ben.

Alsof ik 10 minuten van te voren daar ga staan om op haar te wachten.

Bedankt nog mannen :) bewijst dat het forum ook prima serieus kan zijn !,
maar dat wist ik eigenlijk al...:cool:

2 uur geleden gegaan +-.

Scooby is geschat 21 geworden (ja dat is best oud) begraven op onze(vaders) tuin naast me kat,
Hij liet de laatste week alles lopen bevuilde zijn nest (wat een hond normaal niet doet) en was totaal de weg af en toe kwijt, en zakte door zijn achterwerk bleek na het geven van de injecties dat Scooby ook zware lever problemen had...

Ik heb ontzettend van u'm genoten ik hoop hij ook van mij , het ga je goed man !
en nu zit ik weer te huilen HA dat mag iedereen weten........

Groeten, Ray...

Alweer een verkrampte nek na shoulder press... grrr.

Als schouderpatient durf ik je ook geen advies te geven eigenlijk.

Ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer mijn laatste shoulderpress was.

Ja eigenlijk beetje jelly.

Verkramping heb ik heel snel in bovenrug als gevolg van combi korte spieren, stress, werkhouding etc. Mss zit daar iets in ?

Zittend met dumbbells (bankie ietsiepietsie achterover) of anders staand met losse stang. Bij mij is het 1x vol in me nek geschoten toen ik zittend een stang duwde bij me laatste rep.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 18:33 ----------

Ik vond zwart ook altijd vet, maar bij bepaalde auto komt de vorm dan niet mooi meer uit. Ik heb ooit een celica uit '99 gehad en die vond ik in het grijs ook veul mooier dan zwart.

Ja precies wat je zegt van de vorm het lijkt dan ook of ie kleiner is, vond zwart ook heel vet nu nog alleen voor bepaalde wagens
Celica is zeker mooi in grijs of donkerblauw.

Zal niet zeggen dat machine bout is, ik heb al moeite met DB's, maar kan het deels beamen

Daarom zeg ik het ook, en al helemaal als je last hebt van je schouders. In een machine zit je in een geforceerde bewegingsbaan te duwen, dat moet je nooit willen.

Compleet mee eens. Sinds ik echt alleen nog maar los train steeds beter. Shoulderpress wil nog niet, de rest wel.

Geef jullie dus nog een jaartje voordat deze kreupele...............

Bedankt nog mannen :) bewijst dat het forum ook prima serieus kan zijn !,
maar dat wist ik eigenlijk al...:cool:

2 uur geleden gegaan +-.

Scooby is geschat 21 geworden (ja dat is best oud) begraven op onze(vaders) tuin naast me kat,
Hij liet de laatste week alles lopen bevuilde zijn nest (wat een hond normaal niet doet) en was totaal de weg af en toe kwijt, en zakte door zijn achterwerk bleek na het geven van de injecties dat Scooby ook zware lever problemen had...

Ik heb ontzettend van u'm genoten ik hoop hij ook van mij , het ga je goed man !
en nu zit ik weer te huilen HA dat mag iedereen weten........

Groeten, Ray...

En steun Ray potverdomme is gevoelloos forum.

Terug
Naar boven