Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

In willekeurige volgorde:

Bloeden
Het weer
De katten
De vaas met bloemen die nu alleen nog een vaas is
Mijn buurvrouw en haar nieuwe scharrel die klinkt als een bronstige eland
Het weer

HET WEER GODSAMME

Hier wordt het wolkendekje al dunner :engel:

Pa die aankomt of ik auto weg kan halen omdat die voor zijn auto staat en vervolgens boos wordt op mij omdat ik sleutels niet heb terwijl ma die mee genomen heeft.

T is dat hij weg liep anders had ik dat ding van hem dwars door de tuin naar de straat gereden.

Laat hem maken dan :p

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 10:35 ----------

Is t weer de maandelijkse feestperiode?

Nah, tis de 3gs en heb hem tijdje geleden voor de zoveelste keer laten vallen. Glas kon ik eruit wippen etc, met plakband weer gerepareerd. Alleen opladen is zo frustrerend :o

Weet jij trouwens als apple-fan of ze bij de iphone 4 dat antenneprobleem hadden gefixt? een abbo voor 23,50 klinkt namelijk wel mooi in mijn oren.

Pa die aankomt of ik auto weg kan halen omdat die voor zijn auto staat en vervolgens boos wordt op mij omdat ik sleutels niet heb terwijl ma die mee genomen heeft.

T is dat hij weg liep anders had ik dat ding van hem dwars door de tuin naar de straat gereden.

Ben je ongesteld ofzo???

Nee ik kan gewoon niet tegen achterlijke mensen. T feit dat hij boos op mij wordt omdat ma mijn sleutels mee nam is achterlijk en frustrerend. Aan het feit dat hij boos wordt op mij leid ik af dat het mijn schuld is dus los ik dat op mijn eigen creatieve manier op

chest cable fly's: 25 kilo is te licht, met 30 kan ik amper op mijn poten staan, fuu

Tatt die zegt dat ik precies een wijf ben :(

mijn vriendin heeft het zogoed als uitgemaakt, ze wil even pauze... Feels bad man :(

Das ****ed up G.

Probleem is, eens je op zo een punt komt, loopt het 9/10 keer toch fout af indien je terug zou samenkomen.

Waarschijnlijk is dat niet wat je wil horen, maar weet je dit zelf ergens ook wel.

Das ****ed up G.

Probleem is, eens je op zo een punt komt, loopt het 9/10 keer toch fout af indien je terug zou samenkomen.

Waarschijnlijk is dat niet wat je wil horen, maar weet je dit zelf ergens ook wel.
+1

En de beste kans om dr eventueel terug te winnen (beste kans op kleine kans) is verder gaan met je leven.
Als je der nu als hondje achter dr kontje gaat lopen verkloot je het helemaal.

Nah, tis de 3gs en heb hem tijdje geleden voor de zoveelste keer laten vallen. Glas kon ik eruit wippen etc, met plakband weer gerepareerd. Alleen opladen is zo frustrerend :o

Weet jij trouwens als apple-fan of ze bij de iphone 4 dat antenneprobleem hadden gefixt? een abbo voor 23,50 klinkt namelijk wel mooi in mijn oren.

No G, bij de 4G heb ik geen problemen ondervonden. (2010 model)

Teveel chips, borrelnootjes en frisdrank op... hoofdpijn :(

Terug
Naar boven