Bro hug, hier heeft iedereen je graag! (buiten ovosonovo, maar die staart zich blind op Swagger helaas)
OT:
Prince koeken gegeten...gvd! gelukkig past het allemaal nog in m'n macro's maar toch..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bro hug, hier heeft iedereen je graag! (buiten ovosonovo, maar die staart zich blind op Swagger helaas)
OT:
Prince koeken gegeten...gvd! gelukkig past het allemaal nog in m'n macro's maar toch..

Grappig verhaal eigenlijk: gepraat over gevoelens enzovoort met een meisje dat ik al even neuk. Gezegd dat ik totaal geen zin heb in een relatie enzovoort. Ze denkt er net hetzelfde over. Een dag later besef ik dat ik misschien meer voel dan ik dacht.
Ovosnovo is een geval apart. Wij zouden hem moeten steunen in deze tijden van eenden gangbangs.Bro hug, hier heeft iedereen je graag! (buiten ovosonovo, maar die staart zich blind op Swagger helaas)
OT:
Grappig verhaal eigenlijk: gepraat over gevoelens enzovoort met een meisje dat ik al even neuk. Gezegd dat ik totaal geen zin heb in een relatie enzovoort. Ze denkt er net hetzelfde over. Een dag later besef ik dat ik misschien meer voel dan ik dacht.
betafeel>9000

De Syrische minister van Informatie Omrane el-Zohbi heeft de Turkse autoriteiten ervan beschuldigd op een 'terroristische' manier tegen het Turkse volk te handelen.

betafeel>9000

betafeel>9000
betafeel>9000.
Hé dipshit, je ging dat toch niet doen?Bro hug, hier heeft iedereen je graag! (buiten ovosonovo, maar die staart zich blind op Swagger helaas)
OT:

betafeel>9000
Ovosnovo is een geval apart. Wij zouden hem moeten steunen in deze tijden van eenden gangbangs.
Wat kinderachtig.
Dat denk je alleen maar omdat zij er net zo over denkt. Zo werken jullie simpele zielen nu eenmaal.
LEAVE YOUR EGO AT THE DOOR
slimme meid trouwens ^_^

Wat kinderachtig.
Dat denk je alleen maar omdat zij er net zo over denkt. Zo werken jullie simpele zielen nu eenmaal.
LEAVE YOUR EGO AT THE DOOR
slimme meid trouwens ^_^
hebben jullie er ook een schijthekel aan wanneer je gaat bankdrukken en dit liedje komt erop?
http://www.youtube.com/watch?v=oB5zqLeuAPc
concentratie gaat dan naar 0% en ik ga dan helemaal stuk..
Dan wordt ik helemaal para in mijn hoofd en begin meteen mijn PR te verbreken. :shoot:
Haha, maar bij ons draaien ze baggermuziek. André Hazes, Marco Borsato etc..