MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Moet de hond nog uitlaten maar ik heb geen zin potverdomme k*t beest

Ik wil gvd op 7% staan, wil Zyzz stijl attention wh*re spelen. Shirtless of met stringers over straat lopen jwz.

was de hond aan et uitlaten en uit t niets begon ´k ziek te zweten, last van duizeligheid en toen moest k echt sick overgeven

kwam er door m'n neus uit

**** me

de gorigheid van gisterenavond pakte me terug

was de hond aan et uitlaten en uit t niets begon ´k ziek te zweten, last van duizeligheid en toen moest k echt sick overgeven

kwam er door m'n neus uit

**** me

de gorigheid van gisterenavond pakte me terug

:roflol: Heeft iemand dit toevallig gefilmd? Ik wil het graag zien!

White boy wasted

Me internet vliegt er telkens uit :( (meer dan een uur kan ik niet aan, dit is al meer dan uren)
UPC gebeld, schijnt de router te zijn hmmm ??? ook...

Nu heb ik dus weer gewoon internet maar voor hoe lang?!
monteur komt..

Lang leve upc ray...

groetjes

Ziggo hier, groetjes

Pas nadat ik in Krommenie ben gaan wonen, is het internet bar (na ja 3x eruit geknald) slecht....
is kijken hoe ze dit gaan oplossen.. ik laat de man gewoon komen...

voor de rest geen klachten en groetjes terug...

Wormerveer en Krommenie hebben inderdaad veel problemen met UPC. Zo hoor ik ook van een vriendin van me die er woont. Met een beetje pech zeggen ze dat het aan de kabel ligt er er niets aan kunnen doen. Zo ging het bij hun. het signaal was gewoon te zwak.
Hoop dat die monteur het echt oplost en je niet afscheept.
btw.. als hij zegt het ligt aan je router en je moet een nieuwe kopen. effe goed kwaad worden. zij beloven nl goed internet. Heb het bij 2 mensen voor elkaar gehad dat ze dan gratis een nieuwe router kregen.

Hier nog nooit problemen met UPC.... heb het echt zo lang als ik hier woon al...

OT: koppijn.. :mad:

Het stond er wat ongelukkig. Maar op festivals hoort een zonnebril erbij :) Verder bezorg ik post met een snorbrommer en dan is een (zonne)bril een must aangezien je anders te veel vliegjes in je ogen krijgt. Op de motor draag ik nooit meer een zonnebril

Mijn ogen zijn zo langzamerhand wel gewend aan vliegjes, ik zou niet weten wanneer ik er voor het laatst geen in had.

2yufwpz.jpg

je ziet alleen een beetje op die brandnetel zitten, twas voor de rest zo ****ing vloeibaar dat t allemaal wegliep

Terug
Naar boven