Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet de hond nog uitlaten maar ik heb geen zin potverdomme k*t beest
geen last van, hier mag je eigen cd'tjes inleveren en zetten ze keihard (oren doen bijna pijn) veel rap en house op met een harde basshebben jullie er ook een schijthekel aan wanneer je gaat bankdrukken en dit liedje komt erop?
http://www.youtube.com/watch?v=oB5zqLeuAPc
concentratie gaat dan naar 0% en ik ga dan helemaal stuk..

Zie het als een lekkere avondwandeling, het is ten slotte mooi weer!
Bij mij draaien ze gewichten ipv muziek luisterenDan wordt ik helemaal para in mijn hoofd en begin meteen mijn PR te verbreken. :shoot:
Haha, maar bij ons draaien ze baggermuziek. André Hazes, Marco Borsato etc..

Ik weet daar een goede techniek voor:Ik wil gvd op 7% staan, wil Zyzz stijl attention wh*re spelen. Shirtless of met stringers over straat lopen jwz.

was de hond aan et uitlaten en uit t niets begon ´k ziek te zweten, last van duizeligheid en toen moest k echt sick overgeven
kwam er door m'n neus uit
**** me
de gorigheid van gisterenavond pakte me terug
Heeft iemand dit toevallig gefilmd? Ik wil het graag zien!Heeft iemand dit toevallig gefilmd? Ik wil het graag zien!
T'is erg, doe je toch niet om video vragen om zoiets

Moet de hond nog uitlaten maar ik heb geen zin potverdomme k*t beest

Het stond er wat ongelukkig. Maar op festivals hoort een zonnebril erbijVerder bezorg ik post met een snorbrommer en dan is een (zonne)bril een must aangezien je anders te veel vliegjes in je ogen krijgt. Op de motor draag ik nooit meer een zonnebril