Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

moet over 10 gedichten uitleggen waarom ik ze gekozen heb. wat the **** moet ik zeggen over gedichten? kan iemand iets voor me bedenken?
Ik heb dit gedicht gekozen omdat...

...ik er 10 moest kiezen, dit is de eerste die ik tegenkwam en de volgende 9 die ik gekozen heb stonden op de volgende pagina's in de bundel

...ik er 10 moest kiezen, dit is de eerste die ik tegenkwam en de volgende 9 die ik gekozen heb stonden op de volgende pagina's in de bundel

is eigenlijk wel zo, heb ervoor gekozen om het zo aan te pakken:

Ik vind dit gedicht een frappante weergave van hoe mensen toendertijds tegen vrouwen aankeken; er is qua mening van mannen over vrouwen weinig diversiteit te vinden als je het vergelijkt tussen vroeger en nu.

of

Ik heb dit gedicht gekozen omdat het mij diep van binnen raakte. Hetgeen mij raakte, was de tedere liefde van de vader recht tegenover de bitterheid en kilheid van de misschien nog emotionelere moeder, die in een verwrongen leven de wetenschap van het verlies van haar kind heeft moeten doostaan.

is eigenlijk wel zo, heb ervoor gekozen om het zo aan te pakken:

Ik vind dit gedicht een frappante weergave van hoe mensen toendertijds tegen vrouwen aankeken; er is qua mening van mannen over vrouwen weinig diversiteit te vinden als je het vergelijkt tussen vroeger en nu.

of

Ik heb dit gedicht gekozen omdat het mij diep van binnen raakte. Hetgeen mij raakte, was de tedere liefde van de vader recht tegenover de bitterheid en kilheid van de misschien nog emotionelere moeder, die in een verwrongen leven de wetenschap van het verlies van haar kind heeft moeten doostaan.
Voor literatuur zeker? Wat heb ik een hekel aan dat gelul wat je moet produceren zeg

grappige mensen is relatief! alle dunne en dikke mensen hier weg !

weg ze ik u !

Waarom is ovo weg? (srs)
Ik vind hem hilarisch.

Als je aan het aftrekken of vingeren bent stop daarmee en ga push ups doen.

• Like
Waarderingen: mat
Sjors heeft me verbannen uit haar log

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven