- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...ik er 10 moest kiezen, dit is de eerste die ik tegenkwam en de volgende 9 die ik gekozen heb stonden op de volgende pagina's in de bundel
Voor literatuur zeker? Wat heb ik een hekel aan dat gelul wat je moet produceren zegis eigenlijk wel zo, heb ervoor gekozen om het zo aan te pakken:
Ik vind dit gedicht een frappante weergave van hoe mensen toendertijds tegen vrouwen aankeken; er is qua mening van mannen over vrouwen weinig diversiteit te vinden als je het vergelijkt tussen vroeger en nu.
of
Ik heb dit gedicht gekozen omdat het mij diep van binnen raakte. Hetgeen mij raakte, was de tedere liefde van de vader recht tegenover de bitterheid en kilheid van de misschien nog emotionelere moeder, die in een verwrongen leven de wetenschap van het verlies van haar kind heeft moeten doostaan.
Voor literatuur zeker? Wat heb ik een hekel aan dat gelul wat je moet produceren zeg
Ragequit vanwege z'n 5e kaart
wie ben jij?Hilarisch nog wel? niveautje hier hoor sjors.
Wat een knook die Ivo.
sorry?
Sjors heeft me verbannen uit haar log
[Link niet meer beschikbaar]
Er zijn toch nog genoeg vrouwen op dbb die je kan wk'en en stalken, wetende dat je ze toch nooit zal nken. 
Er zijn toch nog genoeg vrouwen op dbb die je kan wk'en en stalken, wetende dat je ze toch nooit zal nken.
![]()