AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vrije dag, zon, balkon, ligbed uitverkocht :banghead:

Nu op t beton met mn handoekje. Vertik t langer door bouwmarkten en meubelboulevards te struinen als t zo lekker weer is.

Ziek :fuu:

Zucht:

Demoustier

Documentairemagazine over verschillende thema's in hun brede maatschappelijke context.

(jg 1/afl 3) "Bodybuilders, met of zonder groeihormonen?" Volgens recent onderzoek zou 1 op de 4 sporters in Vlaamse fitnesscentra zich schuldig maken aan het gebruik van illegale doping. Daniel Demoustier volgt Erko, een jonge bodybuilder die door keihard trainen zijn droom op natuurlijke wijze probeert waar te maken en een andere jongeman die met een anabolenkuur hetzelfde probeert te bereiken op de gemakkelijke manier. Beseft deze laatste de enorme gevaren van zo'n kuur wel? Een verhaal over spieren, macho's, imago en gezondheid.

Weer iemand die bodybuilding in een mooi daglicht wilt stellen :rolleyes: is Erko btw naturel?

Erko? Is dat die gast niet wat meedeed bij Belgiums Got Talent?

Speciaal naar haar log gaan kijken om bitchfight te zien maar kom terug van kale reis.
Skyblazer & Sjors, I'm disappointed.
Foto van Sjors gezien, innerlijk en uiterlijk passen niet bij elkaar :roflol:

Al die haat van Sjors :(
Net ff uitegelogd om haar in log te kijken.

tumblr_lkgau3CSVP1qbmdqi.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added 7 June 2013 at 14:13 ----------

Blijf wel grappig vinden hoe srs mensen het internet kunnen nemen :roflol:

Onder welke user? Ik kan 'm zo niet vinden als ik op Erko zoek (kome dan vooral bij Muyboran ofzoiets?)

Geen idee meer man. Er was een topic over toen hij bij Belgiums got talent is geweest en daar stonden
enkele posts bij dacht ik.

De heletijd kriebels op mijn wang (onder het oog) ik vermoed een lui oog door vermoeidheid. Slechte nachtrust ook de laatste tijd. :(

Dat ik opeens een laag vloeistof aantrof op de bodem van de auto.

Vorige keren dat dat gebeurde was het een blikje dat niet leeg was en op de grond gegooid was maar nu tast ik in het duister naar wat het is. :o

De laatste paar dagen heb ik als ik vanuit een liggende positie opsta, ik sterretjes zie en bijna flauwval.
Moet dan even 10-20 sec rustig stilstaan en dan heb ik pas m'n evenwicht en zicht terug.

Maakt niet uit hoe lang ik lig eigenlijk. Of ik nou even op de bank plof, uit m'n bed kom, of een setje heb gebencht.
Iemand een mogelijke oorzaak? Echt hinderlijk.

Ik had dat toen ik erg slecht at of gewoon niet goed in de ochtend gegeten had,
maar het lijkt me dat je toch wel goed eet :p

in mn tepel gesneden tijdens scheer, gvd hurts like hell #swag #yolo

De laatste paar dagen heb ik als ik vanuit een liggende positie opsta, ik sterretjes zie en bijna flauwval.
Moet dan even 10-20 sec rustig stilstaan en dan heb ik pas m'n evenwicht en zicht terug.

Maakt niet uit hoe lang ik lig eigenlijk. Of ik nou even op de bank plof, uit m'n bed kom, of een setje heb gebencht.
Iemand een mogelijke oorzaak? Echt hinderlijk.
Had ik ook altijd, ik heb het opgelost door gewoon te blijven liggen.

Ik had dat toen ik erg slecht at of gewoon niet goed in de ochtend gegeten had,
maar het lijkt me dat je toch wel goed eet :p

Nee aan m'n voeding ligt het (gelukkig) niet inderdaad. Maakt ook niet uit op welk moment van de dag trouwens.

Had ik ook altijd, ik heb het opgelost door gewoon te blijven liggen.

:roflol:

Verdomme, ik zag GetXXL staan en ik verwachtte een uitgebreide verklaring hoe het zit.
Miss een vitamine tekort ofzo?

Nee aan m'n voeding ligt het (gelukkig) niet inderdaad. Maakt ook niet uit op welk moment van de dag trouwens.

Verdomme, ik zag GetXXL staan en ik verwachtte een uitgebreide verklaring hoe het zit.

Lage bloeddruk, kan meerdere oorzaken hebben.

Aas verhoogt je bloeddruk, sinds ik aas spuit maak ik geen sterretjes gains meer

Veel vocht verlies door de hitte -> lagere bloeddruk -> tada. I just pulled that out of my anus, daar moet je het mee doen.

Terug
Naar boven