Hallo bulck met ck ik ben het Henkie penkie aka malle Henkie aka MC Henkie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speciaal naar haar log gaan kijken om bitchfight te zien maar kom terug van kale reis.

is Erko btw naturel?Erko? Is dat die gast niet wat meedeed bij Belgiums Got Talent?
Speciaal naar haar log gaan kijken om bitchfight te zien maar kom terug van kale reis.
Skyblazer & Sjors, I'm disappointed.
Foto van Sjors gezien, innerlijk en uiterlijk passen niet bij elkaar![]()

Had die hier niet al wat posts in de AAS sectie ook? Dacht ik toch...
Onder welke user? Ik kan 'm zo niet vinden als ik op Erko zoek (kome dan vooral bij Muyboran ofzoiets?)
Had ik ook altijd, ik heb het opgelost door gewoon te blijven liggen.De laatste paar dagen heb ik als ik vanuit een liggende positie opsta, ik sterretjes zie en bijna flauwval.
Moet dan even 10-20 sec rustig stilstaan en dan heb ik pas m'n evenwicht en zicht terug.
Maakt niet uit hoe lang ik lig eigenlijk. Of ik nou even op de bank plof, uit m'n bed kom, of een setje heb gebencht.
Iemand een mogelijke oorzaak? Echt hinderlijk.
Ik had dat toen ik erg slecht at of gewoon niet goed in de ochtend gegeten had,
maar het lijkt me dat je toch wel goed eet![]()
Had ik ook altijd, ik heb het opgelost door gewoon te blijven liggen.

Nee aan m'n voeding ligt het (gelukkig) niet inderdaad. Maakt ook niet uit op welk moment van de dag trouwens.
Verdomme, ik zag GetXXL staan en ik verwachtte een uitgebreide verklaring hoe het zit.
Miss een vitamine tekort ofzo?
Veel vocht verlies door de hitte -> lagere bloeddruk -> tada. I just pulled that out of my anus, daar moet je het mee doen.Nee aan m'n voeding ligt het (gelukkig) niet inderdaad. Maakt ook niet uit op welk moment van de dag trouwens.
Verdomme, ik zag GetXXL staan en ik verwachtte een uitgebreide verklaring hoe het zit.
Miss een vitamine tekort ofzo?