AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

****ing heet op me kamer, lekker trainen zeg :fuu:!

Hmm mijn GYM is lekker cool , mobiel airco :cool:

Zonet uit m'n broek gescheurd, andere broek laatst ook al naar de kloten. Nu kan ik volgende week m'n tijd weer besteden aan het shoppen van nieuwe broeken, ook al zo'n ellende :fuu: :fuu:

Zonet uit m'n broek gescheurd, andere broek laatst ook al naar de kloten. Nu kan ik volgende week m'n tijd weer besteden aan het shoppen van nieuwe broeken, ook al zo'n ellende :fuu: :fuu:

Gewoon online man.

Ot:26.5 graden hier binnen wtfffffffffffuuukkkk

Scheelt inderdaad veel drukte maar het risico is me te groot, 9/10 kans dat ze toch niet in één keer goed zitten.

Maakt toch niet uit? Veel kledingsites hebben tegenwoordig gewoon gratis retour zenden man.. Geen geklooi in te warme winkels en te kleine pashokjes met irritante verkopers die constant komen shit komen vragen.. Ideaal :p

Ovosnovo heeft een Permban potverdomme zeg, weer iemand met gevoel voor humor verdwenen. 6-6-2013 zwarte dag in de Dutchbodybuilding geschiedenis

2uh96bm.gif

Maakt toch niet uit? Veel kledingsites hebben tegenwoordig gewoon gratis retour zenden man.. Geen geklooi in te warme winkels en te kleine pashokjes met irritante verkopers die constant komen shit komen vragen.. Ideaal :p

Haha true, dat is inderdaad wel een groot voordeel :D

Serieus? Als dat zo is jammer idd vooral als ie het zelf aangevraagd heeft. Jongen heeft toch gewoon een forum als dit nodig om z'n frustraties op te bouwen, hoe moet ie anders het liften volhouden?:D

Precies dit!!, hij heeft het forum nodig.

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 18:20 ----------

Hey wat een k*t Chinees is dat :D

Zware verkoudheid op me longen en keel, heb dat nooit verdomme, juist nu met het mooie weer.

Laatst bewerkt:
ovosnivososovo is weg :( weer een persoon minder is die grappig is én traint

Vreemd, in zware vetverbranding modus toevallig?

Nee helaas nog niet ben nog steeds in de opbouwende fase :D
Zoon is te moeilijk dus mocht niet mee op schoolkamp en moest drie dagen in een lagere snot groep verblijven waar het op het moment heerst, dus hij strontziek en ik nu helemaal niet lekker helaas, slijm ophoest enz, Bah!!

Terug
Naar boven