- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Hij lift tenminste wel serieus en meer dan 99% vh forum
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
grootste maar ook warmste, fml. Achja, eind dit jaar eigen crib denk ik dan maar, tenminste nog een troost
Zonet uit m'n broek gescheurd, andere broek laatst ook al naar de kloten. Nu kan ik volgende week m'n tijd weer besteden aan het shoppen van nieuwe broeken, ook al zo'n ellende![]()
![]()
Zonet uit m'n broek gescheurd, andere broek laatst ook al naar de kloten. Nu kan ik volgende week m'n tijd weer besteden aan het shoppen van nieuwe broeken, ook al zo'n ellende![]()
![]()
Lekker koel hier op m'n kamer. Zit aan de noordkantGewoon online man.
Ot:26.5 graden hier binnen wtfffffffffffuuukkkk

Gewoon online man.
Ot:26.5 graden hier binnen wtfffffffffffuuukkkk
Scheelt inderdaad veel drukte maar het risico is me te groot, 9/10 kans dat ze toch niet in één keer goed zitten.

Ovosnovo heeft een Permban potverdomme zeg, weer iemand met gevoel voor humor verdwenen. 6-6-2013 zwarte dag in de Dutchbodybuilding geschiedenis
Oh, je hebt mij nog!Ovosnovo heeft een Permban potverdomme zeg, weer iemand met gevoel voor humor verdwenen. 6-6-2013 zwarte dag in de Dutchbodybuilding geschiedenis

Oh, je hebt mij nog!
Nog steeds niet banned in 2,5 jaar![]()

Maakt toch niet uit? Veel kledingsites hebben tegenwoordig gewoon gratis retour zenden man.. Geen geklooi in te warme winkels en te kleine pashokjes met irritante verkopers die constant komen shit komen vragen.. Ideaal![]()

Oh, je hebt mij nog!
Nog steeds niet banned in 2,5 jaar![]()
Serieus? Als dat zo is jammer idd vooral als ie het zelf aangevraagd heeft. Jongen heeft toch gewoon een forum als dit nodig om z'n frustraties op te bouwen, hoe moet ie anders het liften volhouden?![]()

Zware verkoudheid op me longen en keel, heb dat nooit verdomme, juist nu met het mooie weer.