- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Holey SHIT maatklotehik van gisteravond is nog steeds niet weg, net bij een presentatie zitten kijken en alles bij mekaar gehikt fuuuuuu

Shiiiiit, als je whatsapp installeert op je nieuwe phone met nummer behoud moet je toch al je oude gesprekken en contacten weer hebben? :S
Heb alleen de groepchats nog, rest is allemaal weg
Shiiiiit, als je whatsapp installeert op je nieuwe phone met nummer behoud moet je toch al je oude gesprekken en contacten weer hebben? :S

Heb je toch een hart, ergensNee t ging me om de kwaliteit.
Als ik vogels voor 40 euro verkoop komen ze bij bagger kwekers.
Heb ook regelmatig vogels weggegeven aan jonge lui die wilde gaan kweken en passie er voor hadden. Kunnen ze tenminste kwaliteits vogels gaan kweken en hun geld uitgeven aan goed voedsel, huisvesting enz.

Was meer t formaat van de vogels die de waarde gaf, niet zozeer de mutaties. Maar goed, had aantal dominant pastel, bleekmasker, bronzefallow, geelwang enz.
Keer een bronzefallow van mij naast een 100% zuivere wildkleur gezet, waren praktisch even groot.
Kreeg ook regelmatig lui die zaten te janken over wat ik vroeg voor mijn jongen omdat ze ergens anders voor de helft van de prijs ook een valkparkiet met dezelfde mutatie konden kopen.
![]()
Daar vroeg ik dan 120 euro voor, grote vogel, mooi verendek, grote kuif, geen kale plek. Maar goed dan konden ze ergens anders een vogel voor 40 kopen met een klein Kuifje kale plek en 5 cm kleiner dan die van mij.
Ach ik kwam er altijd wel van af, had regelmatig dat een nestje al verkocht was voor het uit gekomen was omdat mensen goede vogels zochten.

thanks!

dan staan ze op je interne geheugen
offtopic:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
yxzyxz is that you?