XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Okay

klotehik van gisteravond is nog steeds niet weg, net bij een presentatie zitten kijken en alles bij mekaar gehikt fuuuuuu

je moet water voorover uit een glas drinken.. is ie zo weg

Jezelf voor een hardrijdende bus gooien werkt even goed. Just sayin'.

Shiiiiit, als je whatsapp installeert op je nieuwe phone met nummer behoud moet je toch al je oude gesprekken en contacten weer hebben? :S

Heb alleen de groepchats nog, rest is allemaal weg

Heb geen sd kaart

Nee t ging me om de kwaliteit.

Als ik vogels voor 40 euro verkoop komen ze bij bagger kwekers.

Heb ook regelmatig vogels weggegeven aan jonge lui die wilde gaan kweken en passie er voor hadden. Kunnen ze tenminste kwaliteits vogels gaan kweken en hun geld uitgeven aan goed voedsel, huisvesting enz.
Heb je toch een hart, ergens:eek:

Was meer t formaat van de vogels die de waarde gaf, niet zozeer de mutaties. Maar goed, had aantal dominant pastel, bleekmasker, bronzefallow, geelwang enz.

Keer een bronzefallow van mij naast een 100% zuivere wildkleur gezet, waren praktisch even groot.

Kreeg ook regelmatig lui die zaten te janken over wat ik vroeg voor mijn jongen omdat ze ergens anders voor de helft van de prijs ook een valkparkiet met dezelfde mutatie konden kopen.

IMG_5487.jpg

Daar vroeg ik dan 120 euro voor, grote vogel, mooi verendek, grote kuif, geen kale plek. Maar goed dan konden ze ergens anders een vogel voor 40 kopen met een klein Kuifje kale plek en 5 cm kleiner dan die van mij.

Ach ik kwam er altijd wel van af, had regelmatig dat een nestje al verkocht was voor het uit gekomen was omdat mensen goede vogels zochten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eindelijk uitsluitsel over wat het is, hier komt het:

Een kieuwboogcyste, die zich steeds meer en meer vult via een fistel naar mn lymfeklier, door reactivatie van Pfeiffer. De cyste zit vol vocht en is ontstoken, en drukt ook nog eens mn strottenhoofd plat. Eerste punctie is dus op een foute plek gedaan.

Straks wordt het ms nog leeggetrokken, hopelijk is het dan al beter.

Heb je toch een hart, ergens:eek:

Pls ik ben heel sociaal :roflol:

Vriend van me liep stage bij een buurthuis in een 'pauperbuurt'. Had ik gratis pepernoten enzo gefixed toen ze daar Sinterklaas hadden, eigenaresse van dat buurthuis was epic blij. Toen ik daar was had de tv t net begeven en hardcore gamer dat ik was had ik 2 tv's en 2 xboxen om samen met vrienden te kunnen gamen. Heb 1 tv en Xbox weggegeven

Zolang ik geen last van mensen heb heb ik er niets tegen :o

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 16:18 ----------

dan staan ze op je interne geheugen

offtopic:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
yxzyxz is that you?

:roflol:

heb jij vrienden? :O

Terug
Naar boven