MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

In eerste instantie wel. Maar nu ze al een aantal weken mij op het matje laten komen voor fouten van een ander, niet voor reden vatbaar zijn, de directeur al heeft aangekondigd dat als er niet meer verkocht wordt er mensen uit moeten denk ik.

A: dat besluit dat mensen er uit moeten ligt al vast
B: zondebok zoeken
C: de duurste mensen er uit om zoveel mogelijk te winnen
D: de directeur ons bedrijf als hobby heeft en al genoeg verdient met neven activiteiten

Ik overleef het wel, maar zal ff bijten worden

vreemd rijmschema

Snijden in de organisatie en naar hetgeen ik de laatste tijd naar mijn kop gekregen heb ben ik een van de mensen die er uit gaat moeten.

Waardeloos maar het is nog niet zeker dat je er uit moet toch?

Zit zelf midden in een reorganisatie en mag dan wel blijven maar tig maanden lang onzekerheid of je wel of niet mag blijven wordt je ook niet vrolijk van.

Sterkte de komende tijd.

In eerste instantie wel. Maar nu ze al een aantal weken mij op het matje laten komen voor fouten van een ander, niet voor reden vatbaar zijn, de directeur al heeft aangekondigd dat als er niet meer verkocht wordt er mensen uit moeten denk ik.

A: dat besluit dat mensen er uit moeten ligt al vast
B: zondebok zoeken
C: de duurste mensen er uit om zoveel mogelijk te winnen
D: de directeur ons bedrijf als hobby heeft en al genoeg verdient met neven activiteiten

Ik overleef het wel, maar zal ff bijten worden
Zondebok zoeken.. das echt zo #%^%&^*(* ik kan dat soort dingen niet uitstaan.. en dan worden juist de goede mensen geloost... ik hoop dat het mee zal vallen allemaal... of dat je in ieder geval snel dan wat anders hebt.

Je bent een ware motivator !

Waardeloos maar het is nog niet zeker dat je er uit moet toch?

Zit zelf midden in een reorganisatie en mag dan wel blijven maar tig maanden lang onzekerheid of je wel of niet mag blijven wordt je ook niet vrolijk van.

Sterkte de komende tijd.

Is inderdaad nog niet zeker, mogelijk dat anderen er nog slechter voor staan, maar baseer dat op gedrag van leidinggevenden richting mij. Imo minder gedrag dan naar anderen toe, maar hopelijk zie ik het verkeerd.

Thnx !

Er uit moeten is 1, geen zekerheid hebben is nog veel erger, dat is waar ik me vooral mee bezig houd. Maar heb ergere dingen overleefd, dus dit ook wel.

Sinds zondag ineens last van aids in de vorm van uitslag op mn armen en borst, word steeds erger EN nu ook nog INEEENSSSS last van mn knie met gewoon lopen

wtfman

Komt door je 5x90 squats van gisteren.
Aids door t varkensvleesgebunker

OT: nog steeds geen uitslag van Nutrition tentamen na 4,5 week god potverdomme

Alweer verkouden, hoofdpijn en pijn aan me keel, gelukkig heb ik dit 3 weken geleden niet al gehad gvd...

Alweer verkouden, hoofdpijn en pijn aan me keel, gelukkig heb ik dit 3 weken geleden niet al gehad gvd...

Ik ben dit jaar ook al 4 x verkouden geweest. Snap er ook niks van. Normaal echt niet zoveel. Ben er nu juist weer vanaf.

Al een paar dagen jeuk aan m'n ballen! :mad:

Je bent een ware motivator !

Is inderdaad nog niet zeker, mogelijk dat anderen er nog slechter voor staan, maar baseer dat op gedrag van leidinggevenden richting mij. Imo minder gedrag dan naar anderen toe, maar hopelijk zie ik het verkeerd.

Thnx !

Er uit moeten is 1, geen zekerheid hebben is nog veel erger, dat is waar ik me vooral mee bezig houd. Maar heb ergere dingen overleefd, dus dit ook wel.

Klinkt inderdaad wel als dingen die men doet als ze redenen zoeken om je eruit te mikken ja. Niet afwachten en alvast gaan zoeken naar een andere baan. Beter ben je voorbereid man. Nu je nog een baan hebt, kom je ook beter over bij je mogelijke volgende werkgever, dat is wel anders als je al thuis zit.

Terug
Naar boven