XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

schade 8 dagen vakantie en 1 dag ziek (buikloop) zijn. -1 kg. :(
Zal na een paar dagen goed eten wel bijtrekken maar toch... :mad: kan dat niet uitstaan...
daarop net dizzy en mijn kop tegen de muur gestoten.. nu dikke bult op mijn kop. %^^#%%#%^&:yell:

Daag hem uit een keer naar Dubbel W 0416 te komen. Hier poppen we dagelijks mocros met onze pipa's en vliegen de nivi's van hot naar her, met wat geluk in de kepala van een lelijke koelie. Voor als het echt machtig moet hebben we die nodige blasters semi automatic.

Kom altijd geladen met m'n pampa G.

Zijn de begeleiders weer vrij vandaag ofzo?

SPREEK potverdomme NEDERLANDS

Dank u.

Ik heb geen hekel aan buitenlandse talen. Ik heb wél een hekel aan dat rimboe "taaltje" wat ze hier "op straat" spreken. Zum kotzn.

Aye conjos fokking werke deze dag man fok deze

Dank u.

Ik heb geen hekel aan buitenlandse talen. Ik heb wél een hekel aan dat rimboe "taaltje" wat ze hier "op straat" spreken. Zum kotzn.
Astaghfirullah moet je klappe

Wat is deze shit?

Jonko klappe voor me werk jeweet G

Awkward bleeder :fuu:
1 seconde = 1 druppel bloed uit mn neus
Steek er prop in... meteen helemaal rood en na 5 seconden druipt het er doorheen...
dan maar neus dichtknijpen...stroomde langs mn keelholte mn mond binnen...:fuu:
Na 10 minuten dichtknijpen nu grotendeels gestopt precies.
:mad:

Awkward bleeder :fuu:
1 seconde = 1 druppel bloed uit mn neus
Steek er prop in... meteen helemaal rood en na 5 seconden druipt het er doorheen...
dan maar neus dichtknijpen...stroomde langs mn keelholte mn mond binnen...:fuu:
Na 10 minuten dichtknijpen nu grotendeels gestopt precies.
:mad:

Smeerpijp.. Bah!

287706-319.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

had t met ma er over dat ik weer meer moest gaan eten enzo

Zit ze me raar aan te kijken ja op gegeven moment moet je ook minder gaan eten en op stabiel gewicht komen

Dus ik zo ja wil toch wel minimaal 80-85 kilo wegen

Kijkt ze me aan ja dat is wel hoog niveau hoor

Youwotmate :roflol:

Piswijf ook in plaats van dat ze stimuleert breekt ze het af. Stel falende ouders ook enige prioriteit is in leven houden en opleiding betalen. Kijken echt alleen naar wat zij belangrijk vinden. Krijg echt de neiging soms om gewoon met school te stoppen, flatje te kopen en hele dag niets doen, alleen maar om dat wijf te zieken. :o

Waarom heb je het met je ma er over??
Je moet niet in gesprek gaan met mensen die niks van trainen weten, zonde van je energie en tijd, klok tikt, leven gaat voorbij.
Ga gewoon eten dat gaat niemand verder wat aan, je kan ook een hoop andere shit stiekem doen heb ik gemerkt dus kan je je ook stiekem volproppen met blikjes tonijn.
Koop een rijstkoker voor op je kamer, dingen kosten een drol, paar zakken zilvervliesrijst, zooitje Princess tonijn in light mayo stashen in je kast.
En dan elke 3 uur tik je er een bord rijst gemengd met zo een blikkie er in, daarnaast vreet je nog wat je wilt, snoep, troep I don't care.
Doe dit 3 maanden en kom dan bij me terug, weet zeker dat je veel zwaarder bent geworden.

schijt aan ouders idd,

alhoewel mijn ouders redelijk goed luisteren naar mij. als ik bijvoorbeeld zeg ontbijtkoek is slecht voor je zegt me ma ja dat zal wel meevallen, maar vervolgens zie ik er nooit meer ontbijtkoek eten xD

Waarom heb je het met je ma er over??
Je moet niet in gesprek gaan met mensen die niks van trainen weten, zonde van je energie en tijd, klok tikt, leven gaat voorbij.
Ga gewoon eten dat gaat niemand verder wat aan, je kan ook een hoop andere shit stiekem doen heb ik gemerkt dus kan je je ook stiekem volproppen met blikjes tonijn.
Koop een rijstkoker voor op je kamer, dingen kosten een drol, paar zakken zilvervliesrijst, zooitje Princess tonijn in light mayo stashen in je kast.
En dan elke 3 uur tik je er een bord rijst gemengd met zo een blikkie er in, daarnaast vreet je nog wat je wilt, snoep, troep I don't care.
Doe dit 3 maanden en kom dan bij me terug, weet zeker dat je veel zwaarder bent geworden.

:roflol:

T was meer t demotiverende van t gesprek en dat t altijd zo is. Nooit is goh wat leuk of wat dan ook. Alleen de vogels vond ze leuk maar dat was alleen omdat ze er met anderen over kon praten :o

Overigens trek ik me verder niet zoveel van ze aan, moesten zij mij gaan beperken ben ik zo het huis uit. T is enkel dat ik t met haar had over tante die wilde afvallen en vandaar vloeide meer eten er uit voort. Iets waarin ik meer t probleem ben dan anderen :p

Snap niet dat ze niet gewoon eens blij kunnen zijn met wat mij of mijn zusjes gelukkig maakt. Laatst ook, had mijn zusje iets totaal nutteloos gekocht, maar goed, zij was er blij mee begint mijn ma meteen te mekkeren waar is dat voor nodig bla bla bla.. Gelijk sfeer verdoet :roflol:

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 10:12 ----------

schijt aan ouders idd,

alhoewel mijn ouders redelijk goed luisteren naar mij. als ik bijvoorbeeld zeg ontbijtkoek is slecht voor je zegt me ma ja dat zal wel meevallen, maar vervolgens zie ik er nooit meer ontbijtkoek eten xD

:o Mijn ma had laatst keer besloten af te vallen, dus was t geen snoep meer eten.

Vervolgens ging er in 2 dagen een week voorraad aan pinda's door heen.

Dus ze is inmiddels al een half jaar bezig met 1 kilo afvallen en nu moet ze er nog 2 afvallen.. Oftewel ze is aangekomen ondanks haar doel wat prima haalbaar is.

Dank u.

Sebiet wolla wat ga jij takkie takkie doen G :gek:
Not srs

Dat die klotezon gvd eens gaat schijnen

yes mad

Terug
Naar boven