Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf?
Toch klinkt dit een stuk onschuldiger dan de andere opties waar de aartsen aan dachten, dus blij voor jeSowieso fijn dat je eindelijk weet wat het is! Is de verwachting dat de fistel straks weer dicht groeit als de ontsteking verdwijnt?
75cc wot de fukMoet nog op 2 follows ups, als het daarna terugkomt of ontsteekt moet het worden geopereerd, eerst moet pfeiffer voorbij zijn.
****ing 75cc gortgeel vocht/pus uit mn nek gehaald, voelt al een pak beter. 4 van die dikke 20 ml spuiten vrijwel gans vol.
Straks nog even scan hoe het er nu uitziet, dan wordt beslist of ik naar huis mag of niet.
Schaamdag.
Eerst zat Marcel in de ballenbak te spelen, op weg na huis ging hij drie zonnebrillen op z'n hoofd zetten en grappig zijn![]()
Hahahahahah volgens mij is Marcel zo'n tiep dat zn lul in je bier dipt om grappig te zijn.
Persoonlijk kan ik daar overigens erg om lachen.Als het mijn bier niet is.

Alsof dat uitmaakt als je't vaak rechtstreeks in je mond hebt

Alsof dat uitmaakt als je't vaak rechtstreeks in je mond hebt![]()

Mijn dag is verpest omdat ik weer een jaar ouder ben...
And I still look like shit.... I need me an Oil-Sheik (or two).
Ps. Anne Frank van Harte!
Gefeliciteerd , geef dan maar karma taartMijn dag is verpest omdat ik weer een jaar ouder ben...
And I still look like shit.... I need me an Oil-Sheik (or two).
Ps. Anne Frank van Harte!