T was meer t demotiverende van t gesprek en dat t altijd zo is. Nooit is goh wat leuk of wat dan ook. Alleen de vogels vond ze leuk maar dat was alleen omdat ze er met anderen over kon praten
Niet waar!! Probeer je eens in haar te verplaatsen.
Zij kan aan voor in haar ogen zo een verwerpelijks en narcistisch iets als bodybuilding geen positieve gevoelens toewijzen.
Aan iets als je vogels wel.
Ik vind dit meer dan logisch jonge, laat haar ook een beetje in haar waarde.
Ook zal zij nooit willen dat haar lieve "jongetje" (want dat zal je altijd voor haar blijven) in een beest veranderd.
Toen ik op mijn 18 nog recreatief kickbokste en daar wat krachttraining bij deed had ik best een redelijk fysiek, ongeveer 85 kg en dan droog, had een keer het volgende gedaan met die ouders van mij:
Het was zomer en ik had een hemdje aan, voor ik de straat op ging liep ik naar de rokerige huiskamer en deed een double biceps pose en zei: Papa, Mama, Kijk!!.. Ik ben een beest!!!
Dit was gewoon voor de gein om ze een beetje te ****en want op 85 kg ben je geen beest.
Je hebt geen idee hoe hun dat zien, als je bijvoorbeeld 40 armen hebt droog dan vinden mensen die niet trainen dat al eng en groot houdt daar rekening mee.
Vooral mijn ma vond het verschrikkelijk, het trainen, de spieren, de blauwe plekken van het kickboksen en karate.
Haar kleine jongen was allang geen kleine jongen meer maar in haar ogen ben ik dat tot op de dag van vandaag nog steeds.
Overigens trek ik me verder niet zoveel van ze aan, moesten zij mij gaan beperken ben ik zo het huis uit. T is enkel dat ik t met haar had over tante die wilde afvallen en vandaar vloeide meer eten er uit voort. Iets waarin ik meer t probleem ben dan anderen
Snap niet dat ze niet gewoon eens blij kunnen zijn met wat mij of mijn zusjes gelukkig maakt. Laatst ook, had mijn zusje iets totaal nutteloos gekocht, maar goed, zij was er blij mee begint mijn ma meteen te mekkeren waar is dat voor nodig bla bla bla.. Gelijk sfeer verdoet

Mijn ma had laatst keer besloten af te vallen, dus was t geen snoep meer eten.
Vervolgens ging er in 2 dagen een week voorraad aan pinda's door heen.
Dus ze is inmiddels al een half jaar bezig met 1 kilo afvallen en nu moet ze er nog 2 afvallen.. Oftewel ze is aangekomen ondanks haar doel wat prima haalbaar is.
Gedraag je eens wat volwassener jonge, je bent 24 toch?
Je moet nu inmiddels wel door hebben dat de andere volwassenen om je heen inclusief je ouder ook niet echt helemaal weten waar ze mee bezig zijn en op bepaalde vlakken in het leven behoorlijk falen.
Volwassenen maken je als kind vaak wijs dat hun het helemaal goed doen en de wijsheid in pacht hebben, zodra jij volwassen bent, in mijn geval al toen ik 13 was, moet je dit idee lekker laten varen en je eigen koers uitzetten.
Als jij vind dat ze jou beperken ga dan op je eigen zitten en doe je eigen ding, wel alles zelf dan he en geen freebees van hun, see if you can make it on ya own?
Zo niet kan je altijd nog terug naar mamie en pappie toch.
Hoor vaak sfeer verdoet enz, wat lul je nou man wat sfeer? mensen zeggen van alles, doen van alles, grow some thick skin, waarom hun je stemming laten beïnvloeden om zo iets lulligs en klein.
Leven gaat nog veel moeilijker en harder worden dan een paar opmerkingen, pfff werk aan de winkel jongen, zet em op!