XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vorige week vrijdag indeling bekend gemaakt voor de stationstoets(aankomende maandag), gister een mail gekregen dat deze stationstoets word gecancelled omdat er veranderingen plaats gaan vinden> ik vandaag niet naar school gegaan om vaardigheid te oefenen omdat de toets niet door ging en vandaag weer een mailtje gekregen dat die weer wel door gaat en dat ik hem gewoon op maandag heb :mad: Wat willen ze nou gvd!

Klote rug! gisteren al last van na benen trainen.. maar het zet lekker door :(
hmmm maar dat is maar relatief naar mijn eigen mening ..

life sucks... kennis in het ziekenhuis tijdens vakantie... net gehoord... komt naar huis voor zijn laatste dagen.. alles van behandeling is stopgezet.... 1,5 week terug zette hij nog koffie voor ons en zaten we bij hem op visite.. :(
ga nu alles regelen.. zijn zoon zit in buitenland..komt met spoed over... en verder geen familie.. wij helpen hem al jaren....
Sterkte marina !! :(

Laatst bewerkt:
Geen **** te doen @work

life sucks... kennis in het ziekenhuis tijdens vakantie... net gehoord... komt naar huis voor zijn laatste dagen.. alles van behandeling is stopgezet.... 1,5 week terug zette hij nog koffie voor ons en zaten we bij hem op visite.. :(
ga nu alles regelen.. zijn zoon zit in buitenland..komt met spoed over... en verder geen familie.. wij helpen hem al jaren....

bah meis... bel je van de week ff goed?

knuf

Sterkte!!

Het kan opeens heel erg snel gaan.
Twee keer meegemaakt de afgelopen jaren.

Pluk de dag denk ik vaak.
Dank je.. het zal ook snel gaan.. zojuist gehoord dat terminale thuiszorg al geregeld is.
Morgen ga ik regelen dat het bed en zuurstof er komt en zaterdag komt hij naar huis.
Ik zorg dat zijn skype werkt zodat hij nog met zijn zoon elke dag kan skypen. Dat doet hij al jaren. Zijn zoon vertrekt vandaag weer na een week hier te zijn geweest...

Tja.. pluk de dag! Ik denk er ook vaak aan...

Dank je. Jij sterkte met je rug.

Hey MissNuke ik dacht dat u helemaal niet meer posten op dbb..
gelukkig wel...:)

Je mag best zo af en toe is op iemand reageren hoor (missnuke) geeft enigszins erkenning,
maar goed u kiest voor deze weg , ik zal Nu me mond houden, lekker saai in je eigen beknopte wereld groetjes en het beste ermee ;)

karma given " [Afbeelding niet meer beschikbaar] U mijnheer, bent een idioot! " :roflol:
En JE heb nog gelijk ook :p

maar ik probeer altijd zo netjes en vriendelijk over te komen ,
daar ik u vrij vaak gebruik....

Met vriendelijke groet, Ray.........

Al die t*ring mong*len die de bocht afsnijden, mijn god zeg 3x in een half uur dat ik moet remmen omdat zo'n t*ring figuur niet het begrip eigen en andermans weghelft snapt.

Ga maar eens een pickup truck kopen en stoppen met remmen. Krijgen ze stuk voor stuk een aandenken aan t niet afsnijden van de bocht in hun deur gedrukt.

Zou maar net een kind fietsen :o

En nu is mijn bakje saus open gegaan omdat ik remde en t van de stoel gleed :fuu:

Ligt kat.ph er ook bij jullie uit?

Ja, deze werkt nog wel [Link niet meer beschikbaar]

tumblr_mcxetiVmpn1rtx6bf.gif

Laatste paar dagen slecht gegeten. Merkte het al in mijn vorige training maar vandaag ging het squatten redelijk k*t. Achja van een klote training groei je ook natuurlijk.

Ben net 15 minuten met een EDIT van een post bezig geweest :roflol::treuren:

Terug
Naar boven