mark1986
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand andere sites gevonden om op kat.ph te raken?
Moet wakker blijven tot 04:00 ivm iemand ophalen.
Iemand tips? wanken + filmpje + dbb + trainen al meerdere keren gedaan vanavond.
Ik heb laatst iets gehoord over 50 tinten grijs. Blijkt best leuk te zijn zei m'n moeder
Nu niet direct hetgeen ik in m'n hoofd had met 'n goed boek.Ik heb laatst iets gehoord over 50 tinten grijs. Blijkt best leuk te zijn zei m'n moeder
Ik heb laatst iets gehoord over 50 tinten grijs. Blijkt best leuk te zijn zei m'n moeder
Ga het niet terug in een karma bericht proppen, maar bij dezeVrouwenboek, maar dat past juist goed bij mij! dankje

Toevallig ook interesse in sociale psychologie? Kan ik 'exploring social psychology' van David Myers aanraden.
Gezien ik overigens vaak PMs krijg met de vraag waar ik nou precies uit leer, of heb geleerd:
Celbiologie: Essential Cell Biology (Alberts et al.), Molecular Biology of the Cell (Alberts et al.), Molecular Cell Biology (Lodish et al.)
Biochemie: Fundamentals of Biochemistry: Life at the Molecular Level (Voet et al.), Biochemistry (Berg et al.)
Metabolisme: Metabolic regulation: a human perspective (Keith Frayn)
Toxicologie: Introduction to Toxicology (John Timbrell), vrij beknopt maar is dan ook een introductie, zeer goed geschreven. Heb ook Essentials of Toxicology liggen maar die is ronduit bagger, matig geschreven en je blijft met belachelijk veel vragen zitten.
Ik ben nog steeds op zoek naar 'n goed boek m.b.t. kernreceptoren.
Nu niet direct hetgeen ik in m'n hoofd had met 'n goed boek.
Denk dat dat eerder op gaat voor die rechten boeken^
Lijken me echt van die boeken waar je na 6x lezen nog steeds niet weet waar 't over gaat.
Edit: was naar getXXL

Nederlandse regering die voor €4 miljard aan JSF vliegtuigjes gaat kopen. VIER MILJARD. Met dat bedrag zouden we alle bezuinigingen op zorg kunnen voorkomen/terugdraaien. Maar nee, onze walgelijke regering heeft liever een paar nieuwe oorlogsspeeltjes. Ronduit belachelijk.
Ga het niet terug in een karma bericht proppen, maar bij deze
Heb e.e.a. in PDF, kan het sturen als je wilt.