MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

vind wiskunde wel redelijk te doen, ben alleen echt een drama in kansberekening :roflol:

Moet wakker blijven tot 04:00 ivm iemand ophalen.

Iemand tips? wanken + filmpje + dbb + trainen al meerdere keren gedaan vanavond.

gamen? nah man, ben niet zo van het gamen.

Lees een goed boek.

Vrouwenboek, maar dat past juist goed bij mij! dankje
Ga het niet terug in een karma bericht proppen, maar bij deze :o
Toevallig ook interesse in sociale psychologie? Kan ik 'exploring social psychology' van David Myers aanraden.

Gezien ik overigens vaak PMs krijg met de vraag waar ik nou precies uit leer, of heb geleerd:
Celbiologie: Essential Cell Biology (Alberts et al.), Molecular Biology of the Cell (Alberts et al.), Molecular Cell Biology (Lodish et al.)
Biochemie: Fundamentals of Biochemistry: Life at the Molecular Level (Voet et al.), Biochemistry (Berg et al.)
Metabolisme: Metabolic regulation: a human perspective (Keith Frayn)
Toxicologie: Introduction to Toxicology (John Timbrell), vrij beknopt maar is dan ook een introductie, zeer goed geschreven. Heb ook Essentials of Toxicology liggen maar die is ronduit bagger, matig geschreven en je blijft met belachelijk veel vragen zitten.

Ik ben nog steeds op zoek naar 'n goed boek m.b.t. kernreceptoren.

Heb e.e.a. in PDF, kan het sturen als je wilt.

^
Lijken me echt van die boeken waar je na 6x lezen nog steeds niet weet waar 't over gaat. :o

Edit: was naar getXXL

Laatst bewerkt:
Nederlandse regering die voor €4 miljard aan JSF vliegtuigjes gaat kopen. VIER MILJARD. Met dat bedrag zouden we alle bezuinigingen op zorg kunnen voorkomen/terugdraaien. Maar nee, onze walgelijke regering heeft liever een paar nieuwe oorlogsspeeltjes. Ronduit belachelijk.

Ga je eens inlezen of zo.

Die 4 miljard is voor 30 vliegtuigen die wat 40 jaar meegaan? Met 4 miljard betaal je net 3 of 6 maanden zorg. Bovendien zijn die "vliegtuigjes" cruciaal voor de veiligheid. Hoewel ik wel van mening ben dat JSF misschien niet de beste keuze was.

• Like
Waarderingen: LM
Terug
Naar boven