XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Toen ik vanochtend wéér over dit mens in de krant las.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even voorstellen:

"Voor de mensen die mij nog niet kennen: hallo allemaal, ik ben Jet. Met een iPad in m'n hand en een dikke Audi met chauffeur onder m'n reet. Betaald van overheidsgeld. En ik moet helaas jullie OV'tjes afschaffen. Ervoor zorgen dat studenten straks niet meer gratis kunnen reizen in die toch al vertraagde en smerige treinen. Want bezuinigen betekent nu eenmaal dat we allemaal in moeten leveren. En ja, binnenkort komt er een nieuwe iPhone uit en die Audi's rijden ook niet op water, hahaha! Nou, ik ga er weer vandoor hè, in m'n mooie auto op de lederen achterbank Angry Birds spelen. Doei doei!"

Ga je eens inlezen of zo.

Die 4 miljard is voor 30 vliegtuigen die wat 40 jaar meegaan? Met 4 miljard betaal je net 3 of 6 maanden zorg. Bovendien zijn die "vliegtuigjes" cruciaal voor de veiligheid. Hoewel ik wel van mening ben dat JSF misschien niet de beste keuze was.

Dude je weet echt niet waar je over praat.

"onze veiligheid"

Heb je wel eens gezien hoe de nederlandse krijgsmacht eruit ziet.
Gemiddeld VP is 25% man..

En daarbij, wat moeten wij als klein landje nou beschermen, als er wat gebeurt zitten we in de NAVO en die kunnen prima helpen.
Zwitserland heb ook geen marine, waarom zouden wij een luchtmacht nemen, of überhaupt de krijgsmacht want die gasten raken kant noch wal.

Even voorstellen:

"Voor de mensen die mij nog niet kennen: hallo allemaal, ik ben Jet. Met een iPad in m'n hand en een dikke Audi met chauffeur onder m'n reet. Betaald van overheidsgeld. En ik moet helaas jullie OV'tjes afschaffen. Ervoor zorgen dat studenten straks niet meer gratis kunnen reizen in die toch al vertraagde en smerige treinen. Want bezuinigen betekent nu eenmaal dat we allemaal in moeten leveren. En ja, binnenkort komt er een nieuwe iPhone uit en die Audi's rijden ook niet op water, hahaha! Nou, ik ga er weer vandoor hè, in m'n mooie auto op de lederen achterbank Angry Birds spelen. Doei doei!"

Damn! Zo veel frustratie voor zo'n onintelligent wezen... :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even voorstellen:

He k*t dan moet ik straks met mijn dikke Audi en iPad naar de universiteit omdat het ov niet meer gratis is.

Verdomme toch :mad:

Alle vrouwen zijn bitches en alle mannen kortzichtig, wil je dat zeggen?

Ik denk dat hij wilt zeggen dat vrouwen dom zijn

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 10:26 ----------

Alle vrouwen zijn bitches en alle mannen kortzichtig, wil je dat zeggen?

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 10:26 ----------

**** your life. Geef mij even een lift dan, gedeelde smart is halve smart ;).

Haha alsof jij knap genoeg bent voor mijn Audi :trollface:

Even voorstellen:

ik snap het probleem niet zo. Het recht op een [Link niet meer beschikbaar] wordt per januari 2013 ingekort naar (de nominale studieduur + 1) respectievelijk 5, 6 en 7 jaar.
als je langer over een bepaalde studie doet is die studie gewoon niet geschikt voor jou. ga wat anders doen. waarom zou de staat daarvoor moeten betalen?

ik snap het probleem niet zo. Het recht op een [Link niet meer beschikbaar] wordt per januari 2013 ingekort naar (de nominale studieduur + 1) respectievelijk 5, 6 en 7 jaar.
als je langer over een bepaalde studie doet is die studie gewoon niet geschikt voor jou. ga wat anders doen. waarom zou de staat daarvoor moeten betalen?

Ben het met je eens. Maar ze wil 'm in z'n geheel afschaffen.

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 10:32 ----------

If you say so... Ik zou ze eerder als h**ren omschrijven, maar elk z'n ding. :o

:roflol:

Oké, dat was een leuke ontgroening en een heel warm welkom op dit forum. Zullen we nu weer leuk tegen elkaar doen? :)

jezus man dit vond je lastig?

Ja, mijn wiskundige inzicht was dramatisch. Op vmbo leerden we in mijn ogen nuttige dingen en toen ik naar havo ging kregen we allerlei onzin dingen die je later toch nooit meer nodig hebt. Geen idee hoe je deze vraag oplost. Heb in heel 4 en 5 havo 2 voldoendes voor wiskunde gehaald. Eén voor een p.o. en een 5.5 op m'n examen :roflol:

En pua was unsuccessful, I cry evertiem

Terug
Naar boven