Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

jippie, duits tentamen goed gemaakt. en wat is dit, nieuwe dbb'er? ik ben chickenkip

Dat ik een k*twijf ben, betekent niet dat alle vrouwen dat zijn hè. Je hebt er gewoon van die trutten tussen zitten en daar ben ik er één van ;)

Het gaat over dom zijn, en jij gaat hier je levensverhaal neerzetten.

facepalm.png

En met lastig vallen bedoel je natuurlijk "naaktfoto's sturen in pb en hopen op een date"? Succes met je doelen.

Doe jij dan niet aan bodyduilding?

Ik ging er van uit dat ze ook doelde op mensen die er uit zagen alsof ze trainde..

Al werd ik laatst wel gespierd genoemd :roflol:

Ik ging er van uit dat ze ook doelde op mensen die er uit zagen alsof ze trainde..

heb ik ook vaak, dat tjiks aan mn spierballen willen voelen. ''jouw biceps is zo groot, jij kan vast heel hard slaan''

Ah, dan hebben Tatt en ik dus geen last van jou

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 10:36 ----------

Wtf weeg jij al weer 69 kilo? :roflol:

Goede gains
****ig ninja-edit! :fuu:

Beetje te hoog in kcal gezeten. Er zitten wat fatgains bij... :(

Mijn mama heeft mij ook gezegd dat ik niet te breed mag worden. :foreveralone:

heb ik ook vaak, dat tjiks aan mn spierballen willen voelen. ''jouw biceps is zo groot, jij kan vast heel hard slaan''

:roflol:

Moet je vragen of ze je glutimus maximus willen voelen

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 10:42 ----------

****ig ninja-edit! :fuu:

Beetje te hoog in kcal gezeten. Er zitten wat fatgains bij... :(

Mijn mama heeft mij ook gezegd dat ik niet te breed mag worden. :foreveralone:

Dikke :trollface:

Mijn ma begon daar laatst ook over, dacht echt: was met jou :o

Bedoel mijn streef is 85-90 kilo op 8% en dat is nou niet echt monsterlijk groot ofzo

Nog erger, ik ben nog geen vet kwijt en ben niet echt sterker geworden en pas een weekje half begonnen (wil maandag schemas ed gaan beginnen) en mijn moeder zegt nu al: nou, je schiet er wel in door hoor!

Ik dacht echt: vind je? Let jij nog maar eens op dan hahaha

Nog erger, ik ben nog geen vet kwijt en ben niet echt sterker geworden en pas een weekje half begonnen (wil maandag schemas ed gaan beginnen) en mijn moeder zegt nu al: nou, je schiet er wel in door hoor!

Dat zegt ze gewoon uit medelijden. :o

suddenly females everywhere

Vrouwen.. :rolleyes:

Oh wacht :trollface:

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 11:06 ----------

En arnodsi nergens te bekennen, is die dood?

Haha vrouwen wat betreft mij of wat betreft mn moeder? :')

Als mijn kids later lekker sporten en gezond eten ed en ik niet dan ben ik jaloers ja haha :p
:D

Terug
Naar boven