AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gewoon een beetje kloten toch, bedoelde er niks mee. Ik studeer niet aan de HvA. Ga hierna nog wel een master doen ja.

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 14:28 ----------

Vind het wel jammer dat er zo hatelijk wordt gedaan. Had gedacht dat t wel gezellig zou zijn, beetje grapjes maken enzo. Maar dit gaat wel erg ver. Jammer, alleen omdat ik een vrouw ben?

Beter ga je dan wel een andere richting op dan International Management, anders heb je 5/6 jaar van je leven gedaan om te leren hoe te managen. De uni bachelor business studies stelt sowieso al geen reet voor, kan me voorstellen dat het op het HBO niet veel beter is.

O en ja, dit is DBB. 9/10 vrouwen zijn kloontjes, aandachtsh**ren en binnen een week weer weg. Als je dat niet wilt zou ik uit de allerlei sectie blijven.

Windesheim 036.

Oldskool, wordt daar nog veel les gegeven dan? Laatste keer dat ik er was leek het 1 grote bouwput.

Op Roeters? Jawel man, die bouwput had wss te maken met die brand oid die er was tijdje terug, maar je hebt daar zoveel gebouwen. Ik heb zelf vooral les bij OHMP, voor mn minor zat ik echter op Roeters.

heeft voornamelijk met de manier van presenteren te maken. Je loopt veel te hard van stapel en dan word je (als je niet uitkijkt) net als sjors - missnuke.

Oké, oké, fair enough. Ik zal me vanaf nu een beetje inhouden. Behalve met die snickers dan.

little-girl-running-away-from-two-boys-with-a-snickers-bar-Chubby-Bubbles-Girl-meme-.jpg

Op Roeters? Jawel man, die bouwput had wss te maken met die brand oid die er was tijdje terug, maar je hebt daar zoveel gebouwen. Ik heb zelf vooral les bij OHMP, voor mn minor zat ik echter op Roeters.
A-ha. OMHP 2x geweest voor tentamens, helemaal oldskool. Maar geen bouwput.

Enige wat Roeters heeft wat het SP niet heeft is 'n AH. Cry everytiem.

Waar leert iedereen zn internet slang hier eigenlijk, met al die gevatte plaatjes, gifjes en forever alone gelul. Voor DBB was ik compleet unaware, maar tegenwoordig zijn er dames die op dit gebied meer 2013 zijn dan ik.

Beter ga je dan wel een andere richting op dan International Management, anders heb je 5/6 jaar van je leven gedaan om te leren hoe te managen. De uni bachelor business studies stelt sowieso al geen reet voor, kan me voorstellen dat het op het HBO niet veel beter is.

O en ja, dit is DBB. 9/10 vrouwen zijn kloontjes, aandachtsh**ren en binnen een week weer weg. Als je dat niet wilt zou ik uit de allerlei sectie blijven.

Ja, daar heb je wel een punt. Ik een marketing-gerelateerde master doen, maar weet nog niet precies wat. Heb ook nog een jaar om te beslissen dus nog zat tijd.

Je bedoelt mannen die doen alsof ze vrouwen zijn? Beetje sneu haha. I'm here to stay :) Als dat buikje eindelijk weg is komen er wel foto's. Nog even wachten haha

was vandaag nog online, dus weet niet wat je bedoeld? :)

Ik heb er al een tijdje niet zien posten... Merkwaardig zeg.

Laat die lekker wegh blijven ,
mevrouw report...

Die heeft echt waan ideeën :o
maar goed 3e die niet reageert JEZUS @@@@@@@@@@@@@@@@ :(

ik ga denk ik elk wijf maar op ignore zetten behalve Sjors :D

Jij hebt toch een schijthekel aan Sjors of heb je je mening weer bijgesteld in 2 seconden?

Je kan het echt niet aanvaarden dat ze mij pikante foto's heeft gestuurd en dat jij niets kreeg he. :roflol:
Nee dat zal me een dikke worst zijn, :p

wel het feit dat jullie ja jullie haar van alles noemde en ze telkens daar op reageert net zoals ivonne van hier nu :rolleyes:
en als je dan gewoon normaal vriendelijk bent je gewoon compleet genegeerd wordt :( ook ik zei wel iets gemeens maar meende het niet !! ninja edit on...

Ja Sjors en Ik hebben het uit gesproken , we hebben gisteren uren aan de telefoon gehangen !

Hooooi Vonniee1, welkom op dbb.

Neuken?

.

Laatst bewerkt:
Phaggot =/= homo

ik vind dit echt heerlijk vermakelijk.
ik ga dr efkes voor zitten :)

als iemand mij (semi)nudes kan geven van missnuke, krijg je inruil (semi)nudes van sjors.

Terug
Naar boven