vonniee1
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m70
Die kan ik niet vinden
kom ik dolgraag U supporten !![]()
Ik moest zelf ook even zoeken, haha!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/iemand-ervaring-double-b-and-f-341218/
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die kan ik niet vinden
kom ik dolgraag U supporten !![]()
als iemand mij (semi)nudes kan geven van missnuke, krijg je inruil (semi)nudes van sjors.

Bij de Chinees teveel sambal op je kip cashew, lijkt de volgende dag ook gesmolten Snickers..![]()
Alleen gesmolten snickers met aardbei.
---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 14:45 ----------
Damn, had ik nu maar semi nudes van nuke
Tellen lm7790 semi nudes ook?
Damn, had ik nu maar semi nudes van nuke
Tellen lm7790 semi nudes ook?
Aa dank U..dacht dat het een "log" was maar ik ga ff kijken
trouwens ik ben bang dat Eric straks even komt vegen
dit kan natuurlijk niet goed gaan zo..........

Dat zou opzich tellen, maar die heb jij helaas niet dus deze deal gaat niet door.
Je bent een keiharde onderhandelaar bartje. Maar ik zal aan die foto's komen, hoe dan ook.
wijven gonna wijf...
Ik lag in het ziekenhuis, zij doet nu emotioneel dat ze het belangrijker is dat ik haar geen smsje heb gestuurd erover.
Een corrigerende tik voor ontspoorde hormonen moet toch eens legaal gaan worden.
wijven gonna wijf...
Ik lag in het ziekenhuis, zij doet nu emotioneel dat ze het belangrijker is dat ik haar geen smsje heb gestuurd erover.
Een corrigerende tik voor ontspoorde hormonen moet toch eens legaal gaan worden.
wijven gonna wijf...
"Jezus christus, wat heb je?? Gaat het goed??" lijkt me toch een ietwat meer gepaste reactie.. Wat heb/had je?
Op zich nog wel te begrijpen hoor.
als een van jouw ouders of broer/zus in het ziekenhuis ligt zou je het toch ook willen weten
zeg Vonniee1, ik kom er net achter dat wij een gemeenschappelijke vriend hebben op facebook
![]()
Ik hoorde iets over een snickerfeestje, zijn er nog plekken vrij?