MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

.

Laatst bewerkt:
Alleen gesmolten snickers met aardbei.

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 14:45 ----------

Damn, had ik nu maar semi nudes van nuke:(

Tellen lm7790 semi nudes ook?

en ik had ze nog zo goed verstopt.. pff.. niets is veilig voor jullie als het om kleine meisjes gaat..

Aa dank U..dacht dat het een "log" was maar ik ga ff kijken :)
trouwens ik ben bang dat Eric straks even komt vegen :eek::angstig:

dit kan natuurlijk niet goed gaan zo..........

Ja, het is ook een beetje vaag. Wilde in eerste instantie wat weten over Double en zo ging het balletje rollen over de voeding :p

ik heb al tijden geen posts van Trench gezien...

wijven gonna wijf...

Ik lag in het ziekenhuis, zij doet nu emotioneel dat ze het belangrijker is dat ik haar geen smsje heb gestuurd erover.

Een corrigerende tik voor ontspoorde hormonen moet toch eens legaal gaan worden.

wijven gonna wijf...

Ik lag in het ziekenhuis, zij doet nu emotioneel dat ze het belangrijker is dat ik haar geen smsje heb gestuurd erover.

Een corrigerende tik voor ontspoorde hormonen moet toch eens legaal gaan worden.

meh.ro344.jpg

Maar hoe gaat het voor de rest?

wijven gonna wijf...

Op zich nog wel te begrijpen hoor.

als een van jouw ouders of broer/zus in het ziekenhuis ligt zou je het toch ook willen weten

wijven gonna wijf...

"Jezus christus, wat heb je?? Gaat het goed??" lijkt me toch een ietwat meer gepaste reactie.. Wat heb/had je?

Ik hoorde iets over een snickerfeestje, zijn er nog plekken vrij?

Op zich nog wel te begrijpen hoor.

als een van jouw ouders of broer/zus in het ziekenhuis ligt zou je het toch ook willen weten

Is nichtje van ex waarmee ik beetje flirtte, not even had coïtus yet, en ze wist dat ik in het ziekenhuis lag.

De rest van het gezeik geen zin hier neer te zetten, gaat nergens over, energiezuiger die continue aandacht nodig heeft. Miss Nuke ws.

zeg Vonniee1, ik kom er net achter dat wij een gemeenschappelijke vriend hebben op facebook
:D

Terug
Naar boven