AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:roflol:

#vrouwenproblemen

haha idd.. ik werd net aangereden door iemand in een scootmobiel.
euroshopper bier zal wel in de aanbieding zijn..
nou appie had ik al gehad... dit was Deen.. ze zijn aan het verbouwen en tegelijk open. Dus ja.. nodige frustratie van mensen om dingen te vinden.:rolleyes:
wel leuk om te zien dat op de nieuwe kassa's de transportbandjes draaien die ik een week of 8 geleden bij ons in productie heb geproduceerd. :D
Tegenvaller dan wel dat de leverancier van het kassasysteem die banden heel lelijk heeft gelast :mad: dat hadden ze echt beter gekund!
Maar ik heb het overleefd.. zo maar even een bapao erin knallen.. lang leve afprijzingen! :meal:

Ik ga net op me werk naar de wc, zit er gewoon stront op de wc bril. Echt gadverdegadver bah. En dan zeggen ze dat mannen viespeuken zijn. KOTS

Ik ga net op me werk naar de wc, zit er gewoon stront op de wc bril. Echt gadverdegadver bah. En dan zeggen ze dat mannen viespeuken zijn. KOTS

He gatverdammme ik snap dat niet joh. Ook dat sommige vrouwen bloed en alles rond uhmm slingeren(?) op de wc :') ranzig gewoon. Die wijven moeten ze afmaken

Een wanbetaler van mij had niet alleen stront op z'n wc, maar ook op z'n witte bureaustoel.

Verander de titel maar in ''Het grote gebitch topic''.

Nee, was tenslotte 'n wanbetaler. Daar wil je graag nog geld van. Nooit gekregen overigens, en de beste man was enkele weken geleden nog te zien bij Undercover in Nederland. :o
Dat was gewoon tegen het in beslag nemen van zijn stoel! :D

Terug
Naar boven