- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe jij ook stiekem je slipje uit om vervolgens het hele perron onder te pissen?En dan vinden mensen het vreemd dat het op stations altijd naar pis stinkt..

nou appie had ik al gehad... dit was Deen.. ze zijn aan het verbouwen en tegelijk open. Dus ja.. nodige frustratie van mensen om dingen te vinden.haha idd.. ik werd net aangereden door iemand in een scootmobiel.
euroshopper bier zal wel in de aanbieding zijn..

dat hadden ze echt beter gekund!
Doe jij ook stiekem je slipje uit om vervolgens het hele perron onder te pissen?![]()
haha idd.. ik werd net aangereden door iemand in een scootmobiel.
euroshopper bier zal wel in de aanbieding zijn..
3 uur ophouden lukt nog wel... dus dan ben ik al thuis.Doe jij ook stiekem je slipje uit om vervolgens het hele perron onder te pissen?![]()
en jij was degene in die gele met roze velgen die ernaast reed?Als het een roze scootmobiel met gele velgen was dan was het mijn beste vriend Sjoerd.

Als het een roze scootmobiel met gele velgen was dan was het mijn beste vriend Sjoerd.
Ik ga net op me werk naar de wc, zit er gewoon stront op de wc bril. Echt gadverdegadver bah. En dan zeggen ze dat mannen viespeuken zijn. KOTS
Want wat er normaal staat is t wel waard om 10pags terug te lezen?
Een wanbetaler van mij had niet alleen stront op z'n wc, maar ook op z'n witte bureaustoel.
Een wanbetaler van mij had niet alleen stront op z'n wc, maar ook op z'n witte bureaustoel.
Welk gedeelte?
Nee, was tenslotte 'n wanbetaler. Daar wil je graag nog geld van. Nooit gekregen overigens, en de beste man was enkele weken geleden nog te zien bij Undercover in Nederland.HAHAHA gadverdamme! Je hebt 'm hopelijk wel keihard uitgelachen?

Doe jij ook stiekem je slipje uit om vervolgens het hele perron onder te pissen?![]()
Welk gedeelte?
Nee, was tenslotte 'n wanbetaler. Daar wil je graag nog geld van. Nooit gekregen overigens, en de beste man was enkele weken geleden nog te zien bij Undercover in Nederland.![]()
Dat was gewoon tegen het in beslag nemen van zijn stoel!Nee, was tenslotte 'n wanbetaler. Daar wil je graag nog geld van. Nooit gekregen overigens, en de beste man was enkele weken geleden nog te zien bij Undercover in Nederland.![]()

Geeft niet.