XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Misschien kunnen we het ontopic houden, voor de verandering.

Alle wandelende k*tten zijn welkom in Het Dagcafé 2013.

zeg Vonniee1, ik kom er net achter dat wij een gemeenschappelijke vriend hebben op facebook
:D

Grappig, wie?

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 15:09 ----------

Waarom weet ik nergens van?!

i did my research.. now its time to do yours
:D

HAHA die toffe blonde rakker! Nee dankje

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 15:11 ----------

Niet helemaal eerlijk he, mijn fb staat 3 pagina's terug ;)
Heeft dat jullie dag verpest? Anders ga ff lekker chatten via pb OKE? doeii

swagger is mad, omdat het weer slecht is vandaag.

hey lieve vonnie, maak eens een logje aan als je een dagboek wilt bijhouden. ik heb net 10 pagina's onzin doorgelezen

,

Laatst bewerkt:
OT:
ik wilde gaan trainen maar kan niet want heb dikke blaren op mn rug.
doet pijn!!!
:mad:

hey lieve vonnie, maak eens een logje aan als je een dagboek wilt bijhouden. ik heb net 10 pagina's onzin doorgelezen
maar wel 10 pagina's vermakelijke onzin.
Ik heb toch vaak gepost hier... maar zo eens meelezen vanaf de zijlijn is ook best vermakelijk. :D

OT: Ik had al een hekel aan boodschappen doen.. maar moest nu voor een zieke oude heer wat halen.. maar sjeesssss.... wat kunnen die vrouwen in winkels chaggo kijken... ze hebben allemaal haast en hebben last van ellebogen werk... ben blij als ik weer lekker om 18:00 mijn schapjes haal. zalig rustig en binnen 5 minuten klaar.

Zonnetje hier, prima :D

maar wel 10 pagina's vermakelijke onzin.
Ik heb toch vaak gepost hier... maar zo eens meelezen vanaf de zijlijn is ook best vermakelijk. :D

OT: Ik had al een hekel aan boodschappen doen.. maar moest nu voor een zieke oude heer wat halen.. maar sjeesssss.... wat kunnen die vrouwen in winkels chaggo kijken... ze hebben allemaal haast en hebben last van ellebogen werk... ben blij als ik weer lekker om 18:00 mijn schapjes haal. zalig rustig en binnen 5 minuten klaar.

haha idd.. ik werd net aangereden door iemand in een scootmobiel.
euroshopper bier zal wel in de aanbieding zijn..

On topic: op het station kun je naar het toilet voor 50 cent. Als je geen geld hebt, heb je pech, tenzij je 10 euro pint (wat ik niet over heb) ergens iets koopt (wat ik niet nodig heb) en hopelijk een muntje van 50 cent terug krijgt...(wat een kleine kans is)
En natuurlijk mag je nergens 50 cent pinnen of 'extra' pinnen bij iets kleins..
Hatelijkkkkk

Ik hou het wel op tot in de trein (nog 20 minuten)

Hier valt het weer best wel mee, goed hardloop weer haha, alleen geen zon/zomer weer nee.

Heb griep en dat nog wel op bench dag. :sad:

On topic: op het station kun je naar het toilet voor 50 cent. Als je geen geld hebt, heb je pech, tenzij je 10 euro pint (wat ik niet over heb) ergens iets koopt (wat ik niet nodig heb) en hopelijk een muntje van 50 cent terug krijgt...(wat een kleine kans is)
En natuurlijk mag je nergens 50 cent pinnen of 'extra' pinnen bij iets kleins..
Hatelijkkkkk

Ik hou het wel op tot in de trein (nog 20 minuten)

Hier valt het weer best wel mee, goed hardloop weer haha, alleen geen zon/zomer weer nee.

En dan vinden mensen het vreemd dat het op stations altijd naar pis stinkt..

Terug
Naar boven