Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:roflol:

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 12:58 ----------

Zeg xxl Apple heeft net een nieuwe desktop uitgebracht...

Sinds ik mijn laptop tegen de muur aan flikkerde en een MacBook kocht heb ik nooit computer problemen gehad. Zelfs Windows werkt beter dan ooit te voren.. Misschien werkt t met desktops ook :trollface:

Laatst bewerkt:
k*texamen softwareontwerp. Bestaan zo'n hele hoop patronen om een goed ontwerp te maken, maar ik ken er dus geen van bij naam, noch weet ik hoe je ze uitlegt. Wat ik wel doe is ze intuitief toepassen in mijn ontwerp.
Zit die eikel v.e prof de hele tijd tijdens de verdediging te vragen "hoe heet dat patroon wat je daar hebt toegepast en leg dat eens uit" waarna ik met mn mond vol tanden stond.
nu dus 9 kansen vd 10 gebuisd terwijl mijn ontwerp volledig juist is, als ik dingen wou uitleggen ipv maken werd ik wel een homofiele leraar, k*tphaggots -_-'

Laatst bewerkt:
:roflol:

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 12:58 ----------

Zeg xxl Apple heeft net een nieuwe desktop uitgebracht...

Sinds ik mijn laptop tegen de muur aan flikkerde en een MacBook kocht heb ik nooit computer problemen gehad. Zelfs Windows werkt beter dan ooit te voren.. Misschien werkt t met desktops ook :trollface:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pff veel te warm.. Geen weer voor een blanke :(

[Link niet meer beschikbaar]
nmz283.jpg

Zo werken, zweten voor life. Hopen dat ik daarna nog energie heb om ff snel te trainen.

Hahaha is dat Ray?

Mmmm...kreeg dit mailtje van een collega...broscience of?

Zou wel k*t zijn want ik gebruik altijd een plastic fles opnieuw

Ik zie vaak mensen trainen in een sportschool met een wegwerpflesje Spa Blauw of een ander merk. Dat flesje vullen ze dan continu bij uit de kraan. Op zich uiteraard heel goed, want zij drinken in ieder geval water. Maar wat weinig mensen weten, is dat zo'n wegwerpflesje is ontwikkeld om snel af te breken. Aan de binnenkant zit een coating. Zodra die coating met zuurstof in aanraking is geweest (dus zodra het flesje voor het eerst open is gegaan en leeg gedronken), gaat die coating laag loslaten en "vergaat" het flesje langzaam. Die coating laag die loslaat komt dan in kleine beetjes terecht in het water dat jij er opnieuw in hebt gestopt en opdrinkt. En neem van mij aan, de chemische samenstelling van die coating laag wil jij echt niet in je lijf hebben. De gevolgen op langere termijn kunnen desastreus zijn. Koop dus altijd een goede (sport)drinkfles, die gemaakt is van speciaal plastic dat geen chemicaliën achterlaat in het water dat jij drinkt.

http://johnnyfernandformule.nl/water-drinken-onderdeel-van-de-johnny-fernand-formule/

Ik zie vaak mensen trainen in een sportschool met een wegwerpflesje Spa Blauw of een ander merk. Dat flesje vullen ze dan continu bij uit de kraan. Op zich uiteraard heel goed, want zij drinken in ieder geval water. Maar wat weinig mensen weten, is dat zo'n wegwerpflesje is ontwikkeld om snel af te breken. Aan de binnenkant zit een coating. Zodra die coating met zuurstof in aanraking is geweest (dus zodra het flesje voor het eerst open is gegaan en leeg gedronken), gaat die coating laag loslaten en "vergaat" het flesje langzaam. Die coating laag die loslaat komt dan in kleine beetjes terecht in het water dat jij er opnieuw in hebt gestopt en opdrinkt. En neem van mij aan, de chemische samenstelling van die coating laag wil jij echt niet in je lijf hebben. De gevolgen op langere termijn kunnen desastreus zijn. Koop dus altijd een goede (sport)drinkfles, die gemaakt is van speciaal plastic dat geen chemicaliën achterlaat in het water dat jij drinkt.

http://johnnyfernandformule.nl/water-drinken-onderdeel-van-de-johnny-fernand-formule/

Zit volgens mij wel een kern van waarheid in.

nog pas een post gezien van een dbb'er die naar spa had gemaild ivm BFA en spa verzekerde dat het geen probleem is om flessen bij te vullen (behalve dan dat de smaak verdoet wordt na een tijdje ivm bacterien uit je mond in het flesje)

nog pas een post gezien van een dbb'er die naar spa had gemaild ivm BFA en spa verzekerde dat het geen probleem is om flessen bij te vullen (behalve dan dat de smaak verdoet wordt na een tijdje ivm bacterien uit je mond in het flesje)

Ja dat laatste dat merk ik, maar dan is het imo gewoon tijd voor een nieuwe fles...

Johnny Fernand als bron, die gast praat alleen maar onzin. Hij probeerde laatst hier op het forum ook stiekem zijn 'super whey' te slijten :roflol:

Holey SMOKE hardlopen met dit weer, is best wel af te raden pfffffffffffffffff :o
+- 45minuten dat was het.. nu eten dan weer knallen vanavond :D

Ik vul altijd mn flesjes bij (want ik ben een cheapass mother****er) en ik heb nooit ergens last van gehad. *twitch* *spazz*

Terug
Naar boven