- Waardering
- 2.745
Dan wens ik je nog steeds veel sterkte ,

de eerste 10meter was ik al naar de klote

toen moest ik nog maar +- 6.9km...
vanavond benen LOL ..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

FixedDat moment wanneer een vaas beter presteert dan een gemiddelde computer
Mmmm...kreeg dit mailtje van een collega...broscience of?
Zou wel k*t zijn want ik gebruik altijd een plastic fles opnieuw
Ik zie vaak mensen trainen in een sportschool met een wegwerpflesje Spa Blauw of een ander merk. Dat flesje vullen ze dan continu bij uit de kraan. Op zich uiteraard heel goed, want zij drinken in ieder geval water. Maar wat weinig mensen weten, is dat zo'n wegwerpflesje is ontwikkeld om snel af te breken. Aan de binnenkant zit een coating. Zodra die coating met zuurstof in aanraking is geweest (dus zodra het flesje voor het eerst open is gegaan en leeg gedronken), gaat die coating laag loslaten en "vergaat" het flesje langzaam. Die coating laag die loslaat komt dan in kleine beetjes terecht in het water dat jij er opnieuw in hebt gestopt en opdrinkt. En neem van mij aan, de chemische samenstelling van die coating laag wil jij echt niet in je lijf hebben. De gevolgen op langere termijn kunnen desastreus zijn. Koop dus altijd een goede (sport)drinkfles, die gemaakt is van speciaal plastic dat geen chemicaliën achterlaat in het water dat jij drinkt.
http://johnnyfernandformule.nl/water-drinken-onderdeel-van-de-johnny-fernand-formule/
Fixed
Tja het is een vooruitgang sinds lange tijd (zowel intern als extern), maar zoals meerdere Apple producten meer gericht op het heden (op dit moment snel), en over 2 jaar al hopeloos verouderd. De huidige Mac pro bijvoorbeeld, je kan voor dat model alleen een AMD 5770 of 5870 GPU selecteren, inmiddels al bijna 3 generaties oud. Misschien handig voor de gemiddelde gebruiker, maar niet om te gamen. Je kan alleen maar upgraden d.m.v. Thunderbolt? Dat wordt sowieso nooit 'de' standaard. Haswell-E krijgt volgend jaar al ondersteuning voor DDR4.
thunderbolt hoeft geen standaard te worden, je hebt gewoon thunderbolt houders waar een grafische kaart in gedrukt kan worden.
Overigens presteren alle apple producten hier nog naar behoren terwijl de macbook van mijn zusje bijna 5 jaar oud is. In tegenstelling tot windows meug die na 3 jaar over het algemeen hun beste tijd wel gehad hebben.

dat een bepaalde stof reageert met dizuurstof betekent niet dat het automatisch ook reageert met H2O![]()
...
er zit O2 opgelost in water... Ik heb het niet over het zuurstofatoom van water.

nu doe je me aan iets denken, waarom voelt de binnenkant van een kieuw aan als een k*t?
Omdat vrouwen vaak in de vishandel zitten ?nu doe je me aan iets denken, waarom voelt de binnenkant van een kieuw aan als een k*t?
de eerste 10meter was ik al naar de klote
toen moest ik nog maar +- 6.9km...
vanavond benen LOL ..

I don't know, was een vraag
Eergisteren kieuwen moeten controleren van onze koi op parasieten en ik zat met de most awkward boner.

Thunderbolt hoeft geen standaard te worden, je hebt gewoon Thunderbolt houders waar een grafische kaart in gedrukt kan worden.
Overigens presteren alle Apple producten hier nog naar behoren terwijl de MacBook van mijn zusje bijna 5 jaar oud is. In tegenstelling tot Windows meug die na 3 jaar over het algemeen hun beste tijd wel gehad hebben.
Daarnaast kost 1 zo'n box alleen al 1038 dollar, en dat is zelfs meer als de snelste single core GPU op dit moment. Ze teren eigenlijk alleen maar op Thunderbolt expansion de komende jaren.Klopt, maar bijv. de Magna ExpressBox 3T werkt op dit moment nog niet voor GPU's. Dat moet eerst nog ondersteund worden (drivers) door de GPU fabrikantenDaarnaast kost 1 zo'n box alleen al 1038 dollar, en dat is zelfs meer als de snelste single core GPU op dit moment. Ze teren eigenlijk alleen maar op Thunderbolt expansion de komende jaren.
Ik denk dat het juist warmer is dan (broei warmte) daarom ben ik alvast geweest ,Haha thanks, ik hoef niet zo lang, maar wel op snelheid. Ben benieuwd of het wat minder warm is vanavond haha, als de zon maar weg is, dat scheelt al.

Ik denk dat het juist warmer is dan (broei warmte) daarom ben ik alvast geweest ,
wou vanochtend... maar dat lukte weer net niet (lui)![]()

Let maar op met Ray. Ondanks zijn leeftijd is het nog steeds een playert.Ze geven aan koeler (nja eigenlijk hetzelfde als vanochtend, alleen ook ik was te lui haha, heb wel krachttraining gedaan wat).
Hier geeft hij voor vanavond ongeveer 26/28 graden aan (nu 31 graden).
We zullen zien haha![]()