MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat moment wanneer een vaas beter presteert dan een gemiddelde computer
Fixed

Tja het is een vooruitgang sinds lange tijd (zowel intern als extern), maar zoals meerdere Apple producten meer gericht op het heden (op dit moment snel), en over 2 jaar al hopeloos verouderd. De huidige Mac pro bijvoorbeeld, je kan voor dat model alleen een AMD 5770 of 5870 GPU selecteren, inmiddels al bijna 3 generaties oud. Misschien handig voor de gemiddelde gebruiker, maar niet om te gamen. Je kan alleen maar upgraden d.m.v. Thunderbolt? Dat wordt sowieso nooit 'de' standaard. Haswell-E krijgt volgend jaar al ondersteuning voor DDR4.

Mmmm...kreeg dit mailtje van een collega...broscience of?

Zou wel k*t zijn want ik gebruik altijd een plastic fles opnieuw

Ik zie vaak mensen trainen in een sportschool met een wegwerpflesje Spa Blauw of een ander merk. Dat flesje vullen ze dan continu bij uit de kraan. Op zich uiteraard heel goed, want zij drinken in ieder geval water. Maar wat weinig mensen weten, is dat zo'n wegwerpflesje is ontwikkeld om snel af te breken. Aan de binnenkant zit een coating. Zodra die coating met zuurstof in aanraking is geweest (dus zodra het flesje voor het eerst open is gegaan en leeg gedronken), gaat die coating laag loslaten en "vergaat" het flesje langzaam. Die coating laag die loslaat komt dan in kleine beetjes terecht in het water dat jij er opnieuw in hebt gestopt en opdrinkt. En neem van mij aan, de chemische samenstelling van die coating laag wil jij echt niet in je lijf hebben. De gevolgen op langere termijn kunnen desastreus zijn. Koop dus altijd een goede (sport)drinkfles, die gemaakt is van speciaal plastic dat geen chemicaliën achterlaat in het water dat jij drinkt.

http://johnnyfernandformule.nl/water-drinken-onderdeel-van-de-johnny-fernand-formule/

er zit natuurlijk geen zuurstof in water.

Fixed

Tja het is een vooruitgang sinds lange tijd (zowel intern als extern), maar zoals meerdere Apple producten meer gericht op het heden (op dit moment snel), en over 2 jaar al hopeloos verouderd. De huidige Mac pro bijvoorbeeld, je kan voor dat model alleen een AMD 5770 of 5870 GPU selecteren, inmiddels al bijna 3 generaties oud. Misschien handig voor de gemiddelde gebruiker, maar niet om te gamen. Je kan alleen maar upgraden d.m.v. Thunderbolt? Dat wordt sowieso nooit 'de' standaard. Haswell-E krijgt volgend jaar al ondersteuning voor DDR4.

Thunderbolt hoeft geen standaard te worden, je hebt gewoon Thunderbolt houders waar een grafische kaart in gedrukt kan worden.

Overigens presteren alle Apple producten hier nog naar behoren terwijl de MacBook van mijn zusje bijna 5 jaar oud is. In tegenstelling tot Windows meug die na 3 jaar over het algemeen hun beste tijd wel gehad hebben.

thunderbolt hoeft geen standaard te worden, je hebt gewoon thunderbolt houders waar een grafische kaart in gedrukt kan worden.

Overigens presteren alle apple producten hier nog naar behoren terwijl de macbook van mijn zusje bijna 5 jaar oud is. In tegenstelling tot windows meug die na 3 jaar over het algemeen hun beste tijd wel gehad hebben.

+1

Ik smelt op mijn kamer.

Dan wens ik je nog steeds veel sterkte , ;)
de eerste 10meter was ik al naar de klote :o

toen moest ik nog maar +- 6.9km...
vanavond benen LOL ..

Haha thanks, ik hoef niet zo lang, maar wel op snelheid. Ben benieuwd of het wat minder warm is vanavond haha, als de zon maar weg is, dat scheelt al.

Thunderbolt hoeft geen standaard te worden, je hebt gewoon Thunderbolt houders waar een grafische kaart in gedrukt kan worden.

Overigens presteren alle Apple producten hier nog naar behoren terwijl de MacBook van mijn zusje bijna 5 jaar oud is. In tegenstelling tot Windows meug die na 3 jaar over het algemeen hun beste tijd wel gehad hebben.

Klopt, maar bijv. de Magna ExpressBox 3T werkt op dit moment nog niet voor GPU's. Dat moet eerst nog ondersteund worden (drivers) door de GPU fabrikanten ;) Daarnaast kost 1 zo'n box alleen al 1038 dollar, en dat is zelfs meer als de snelste single core GPU op dit moment. Ze teren eigenlijk alleen maar op Thunderbolt expansion de komende jaren.

Klopt, maar bijv. de Magna ExpressBox 3T werkt op dit moment nog niet voor GPU's. Dat moet eerst nog ondersteund worden (drivers) door de GPU fabrikanten ;) Daarnaast kost 1 zo'n box alleen al 1038 dollar, en dat is zelfs meer als de snelste single core GPU op dit moment. Ze teren eigenlijk alleen maar op Thunderbolt expansion de komende jaren.

Ach, de ervaring leert dat voor de meeste voormalig Mac pro gebruikers de huidige retina macbooks snel zat zijn.

Op die krengen kun je al 4 gelijktijdige 1080p streams bewerken waarbij je vroeger een Mac pro kocht om 720p 1 stream te kunnen doen.

Daarnaast is Apple niet bedoeld om te gamen dus is dat hun doelgroep ook niet. De reden dat ze wat oudere graphics kaarten hebben is omdat ze waarschijnlijk voldoen aan wat de doelgroep wilt en door technologische vooruitgang een stuk zuiniger/efficiënter gemaakt zijn als hun oudere broertjes waardoor alles in zo'n kleine behuising kan.

Haha thanks, ik hoef niet zo lang, maar wel op snelheid. Ben benieuwd of het wat minder warm is vanavond haha, als de zon maar weg is, dat scheelt al.
Ik denk dat het juist warmer is dan (broei warmte) daarom ben ik alvast geweest ,
wou vanochtend... maar dat lukte weer net niet (lui) :p

Ik denk dat het juist warmer is dan (broei warmte) daarom ben ik alvast geweest ,
wou vanochtend... maar dat lukte weer net niet (lui) :p

Ze geven aan koeler (nja eigenlijk hetzelfde als vanochtend, alleen ook ik was te lui haha, heb wel krachttraining gedaan wat).
Hier geeft hij voor vanavond ongeveer 26/28 graden aan (nu 31 graden).

We zullen zien haha :D

Ze geven aan koeler (nja eigenlijk hetzelfde als vanochtend, alleen ook ik was te lui haha, heb wel krachttraining gedaan wat).
Hier geeft hij voor vanavond ongeveer 26/28 graden aan (nu 31 graden).

We zullen zien haha :D
Let maar op met Ray. Ondanks zijn leeftijd is het nog steeds een playert. ;)

Terug
Naar boven