XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

echt he.

Eerste uur moet ik echt niemand om me heen hebben, zwaar geirriteerd altijd

Haha ja ik moet ook het eerste uur met rust gelaten worden.
Die van mij wordt altijd wakker met een heel verhaal over wat ze de dag ervoor heeft meegemaakt :mad:

Dan krijg ik pas een ochtendhumeur. Gewoon mijn eigen dingetjes doen, niet in de weg lopen. Niet te veel zeggen en dan is er niks aan de hand:D

Haha ja ik moet ook het eerste uur met rust gelaten worden.
Die van mij wordt altijd wakker met een heel verhaal over wat ze de dag ervoor heeft meegemaakt :mad:

Haha, ik word ook ziek chagrijnig als ze dan bij me komt liggen als ik nog wil slapen, pls go

Denk ga mooi ff bij vrienden bij t zwembad liggen..

Staat er een ****ing auto voor mijn auto.

Areyou****ingkiddingme

Ding staat ook helemaal tegen mijn auto aan gedrukt als die gewoon voor op de oprit had gestaan had ik nog door de tuin kunnen rijden. Achterlijk volk

Dat kan een ochtenhumeur natuurlijk snel verbeteren.

Yep hele dag happy :D

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 12:15 ----------

denk ga mooi ff bij vrienden bij t zwembad liggen..

Areyou****ingkiddingme

ding staat ook helemaal tegen mijn auto aan gedrukt als die gewoon voor op de oprit had gestaan had ik nog door de tuin kunnen rijden. Achterlijk volk

kill it with fire ?

Teveel off topic spam op dbb de laatste tijd

Denk ga mooi ff bij vrienden bij t zwembad liggen..

Areyou****ingkiddingme

Ding staat ook helemaal tegen mijn auto aan gedrukt als die gewoon voor op de oprit had gestaan had ik nog door de tuin kunnen rijden. Achterlijk volk

Le autosleutel
Le lak
Le autosleutel sloopt lak
Le bestuurder andere auto komt naar buiten
Le most muscular pose
Le bestuurder zet z'n auto weg

Le autosleutel
Le lak
Le autosleutel sloopt lak
Le bestuurder andere auto komt naar buiten
Le most muscular pose
Le bestuurder zet z'n auto weg

Ding is volgens mij van mijn oma maar zijn in geen velden of wegen te bekennen. Hond is ook weg dus denk dat ze aan t wandelen zijn :o

Ow en jullie bellen niet met elkaar...my bad

Heb haar nummer niet, de politie was zo vriendelijk om alweer de backup van mijn telefoon op miraculeuze wijze te laten verdwijnen.

Uiteraard ontkenden ze het gelijk toen ik navraag deed maar t feit dat ik nooit backup problemen heb zolang mijn telefoon niet ingenomen wordt is wel meer dan toevallig.

Welgeteld 20 BSODs nu op mijn desktop in iets minder dan 2 uur. Gelukkig kan die kast tegen wat fysiek geweld, ik ben er klaar mee.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Welgeteld 20 BSODs nu op mijn desktop in iets minder dan 2 uur. Gelukkig kan die kast tegen wat fysiek geweld, ik ben er klaar mee.

[Link niet meer beschikbaar]

1279016883_steve-jobs-on-iphone-deal-with-it.gif

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven