XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

doet alleen al zeer als ik er naar kijk

Waarom probeer je dan ook zoiets stoms joost?

lol

Ok, hopen dat wel werkt ookal is de kans klein.
De metalen plaat zal wel de oorzaak zijn voor de problemen of niet ?.
Lijkt me dat hechtingskans dan verminderd of zie ik dat verkeerd.

Bij mij is het goed hersteld en leef er al 23jaar mee.
Weet onderhand niet beter maar soms nog angst dat het scheurt dus was benieuwd
wat dan de gang van zaken is.

De kans is klein. Ze gaan een stuk huid van zijn bovenbeen halen en dat erop zetten.
Het is niet enkel de metalen plaat die het probleem geeft. Het vlees was volledig weg.. dus er waren alleen nog wat botfragmenten en 2 pennen en 2 plaatjes... Dus kans dat het zou hechten was al klein. Dit is de laatste kans..

Fijn dat het bij jou goed hersteld is. Ik hoop het beste voor mijn schoonvader...
Ik snap wel je angst wel ja. Als je wil kan ik je wel op de hoogte houden. PM me dan maar even.

fokking koortslippppppppp

Ruzie :'(

koortslip.

Likt heel DBB hun h**r ofzo?

hele dag al tandpasta opgesmeerd en ijsblokjes tegen aan gehouden :P, maar hij komt al redelijk door. Hoop dat 't zo blijft, ziet een heel klein korstje.. verder geen zwelling

inbe4 krentenbaard

hele dag al tandpasta opgesmeerd en ijsblokjes tegen aan gehouden :P, maar hij komt al redelijk door. Hoop dat 't zo blijft, ziet een heel klein korstje.. verder geen zwelling
Zovirax op smeren zodra je het voelt tintelen en hij zal, met wat geluk, niet doorkomen.

Vandaag (een klein beetje) verpest door de blik van mn moeder toen ik voorlas wat ik ga eten :x niet erg blij was ze haha oeps..

Gisteravond heeft mn oma dr laatste adem uitgeblazen, mn opa hield zich sterker dan ik dat deed :( (in b4 beta-fag)
Zondag avond beste vrind die zichzelf had opgehangen (wat gelukkig een fail was).
Vorige maand verloving afgebroken..

Krijg een beetje het idee dat mensen in mn omgeving niet zo graag meer bij me in de buurt willen zijn :(

tenzij 'negerlul' op het lijstje stond zie ik niet in waarom...

Haha nja ik eet normaal niet heel veel en de dingen die op mijn lijstje staan komen niet veel voor hier in huis.
Ze vergeet wel dat ik van haar vaste boodschappen niks meer eet en dat geld dus gebruik voor mijn boodschappen..mja, wat voor haar onbekend is..ik kies juist voor goedkope dingen haha

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 21:37 ----------

Ps negerlul staat er niet op :p

Terug
Naar boven