AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vanmiddag trainen, ik zie er nu al tegen op met die hitte. :o

ja man, ik ook... shiiiiiit. ff schouders/borst knallen :(

Haha, ik benen/biceps.. Zal wel weinig van terecht komen. Ik train nu wel als een ekte G met een bandana om de kop, anders heb ik de ogen vol met zweet. (zal wel door ripped komen dat zweten) :p

Kan koortslip voelen opkomen... Shiiittt herpes

Pc doet laatste tijd echt raar. Wifi die af en toe compleet wegvalt en enkel opgelost raakt door pc te herstarten. Gisteren dan maar eens een systeemherstel gedaan, maar heeft het probleem niet opgelost. Toen ik pc afsloot updates. Ik herstarten daarnet mijn pc en opeens waren al mijn documenten weg :fuu: Pc opnieuw herstart en nu staat alles er terug

Het uit de kom halen van mijn knieschijf met surfen en nu zien hoe al mijn harde werk per dag verloren gaat

Pc doet laatste tijd echt raar. Wifi die af en toe compleet wegvalt en enkel opgelost raakt door pc te herstarten. Gisteren dan maar eens een systeemherstel gedaan, maar heeft het probleem niet opgelost. Toen ik pc afsloot updates. Ik herstarten daarnet mijn pc en opeens waren al mijn documenten weg :fuu: Pc opnieuw herstart en nu staat alles er terug

windows 8 ? :o

mijn school geeft de diploma uitreiking ook weer lekker aan

- Dinsdagmiddag 25 juni, ICT Niveau 4, Aula 350, 16.00-18.30 uur
- Dinsdagavond 25 juni, ICT Niveau 2-3 en BBL, Aula 350, 19.30- 22.00 uur

ik ben niveau 4 maar ook BBL, dus wtf :dunno:

Einde-examenfeestjes voor het einde van mijn examens, confusing???

Originele naam die even weg is van dbb :(

Terug
Naar boven