- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteravond heeft mn oma dr laatste adem uitgeblazen, mn opa hield zich sterker dan ik dat deed(in b4 beta-fag)
Zondag avond beste vrind die zichzelf had opgehangen (wat gelukkig een fail was).
Vorige maand verloving afgebroken..
Krijg een beetje het idee dat mensen in mn omgeving niet zo graag meer bij me in de buurt willen zijn![]()

Sterkte.Gisteravond heeft mn oma dr laatste adem uitgeblazen, mn opa hield zich sterker dan ik dat deed(in b4 beta-fag)
Zondag avond beste vrind die zichzelf had opgehangen (wat gelukkig een fail was).
Krijg een beetje het idee dat mensen in mn omgeving niet zo graag meer bij me in de buurt willen zijn![]()
Kansloos sommige chicks, liep sacho uit de sportschool omdat ik honger had en naar huis wou, riep er een meid in een groepje ''doe maar een massage!'', ik ging er niet op in, en even later toen ik langs fietste noemde ze mij een ''Aso''. wss omdat ik haar negeerde.. Nu eten.
je had moeten poepen in je hand en dat vervolgens moeten gebruiken als 'massageolie' om haar gezicht te masseren. "WIE IS ER NU DE ASO, k*tHOER?!?!"
Liever jij dan ik
Staat getintelul er wel op?Haha nja ik eet normaal niet heel veel en de dingen die op mijn lijstje staan komen niet veel voor hier in huis.
Ze vergeet wel dat ik van haar vaste boodschappen niks meer eet en dat geld dus gebruik voor mijn boodschappen..mja, wat voor haar onbekend is..ik kies juist voor goedkope dingen haha
---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 21:37 ----------
Ps negerlul staat er niet op![]()
Gisteravond heeft mn oma dr laatste adem uitgeblazen, mn opa hield zich sterker dan ik dat deed(in b4 beta-fag)
Staat blankelul met uitslag er wel op?Haha nja ik eet normaal niet heel veel en de dingen die op mijn lijstje staan komen niet veel voor hier in huis.
Ze vergeet wel dat ik van haar vaste boodschappen niks meer eet en dat geld dus gebruik voor mijn boodschappen..mja, wat voor haar onbekend is..ik kies juist voor goedkope dingen haha
---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 21:37 ----------
Ps negerlul staat er niet op![]()

Bij jou ook al zoveel dingen...Gisteravond heeft mn oma dr laatste adem uitgeblazen, mn opa hield zich sterker dan ik dat deed(in b4 beta-fag)

''To-do list''?

Je moet een PM sturen naar Peanuthead, die schijnt er wel aan te kunnen komen voor je.Jep, maar niet in de zin van: never did list. Kan wel zeggen: heb-ik-al lijst; maar ik héb m niet he
---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 22:32 ----------
Gecondoleerd.
Sterkte![]()
Jep, maar niet in de zin van: never did list. Kan wel zeggen: heb-ik-al lijst; maar ik héb m niet he
---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 22:32 ----------
Gecondoleerd.
Sterkte![]()

1m66 bij 59kg, ik heb pics nodig voordat ik je mijn penis der goden ter beschikking stel![]()

Let niet op hem, richt je aandacht eerder op mij.Ter beschikking voor wie? Ik ben niet eens geinteresseerd![]()