- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Moest ff snel foto maken dus kon niet goed scherp stellen denk ik![]()

Slechte kwaliteit, gemaakt met 'n iPhone zeker?
Edit:
Oh nee, screenshot uit youtube filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=pLIEK2_D3fU
![]()

Om eerlijk te zijn vond ik het best wel een lekker fietstochtje vanochtend door de regen (lang leve het regenpak). Dit weekend wordt het echter nat EN koud... brrrrr
Koud in vergelijking met de rest van de week wel ja!![]()
Maar een fietstocht door de regen is niet weggelegd voor mij bro. Maar ik geloof best dat het verfrissend is.
Wrm, is jouw filmpje niet,jouw auto niet, is in oostblok of DE
Dat bedoelde ik ook. 
Dat bedoelde ik ook.
Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren met de film maker, was laatst in België een Aston Martin bestuurder die rijbewijs kwijt raakte, maar die reed wel tikkeltje harder
Overigens mag de politie in Nederland gewoon te hard rijden als t maar binnen proporties blijft. Die waar ik bij in de auto zaten reden ook 180-190 waar je 100 mocht![]()
Dat bedoelde ik ook.
Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren met de film maker, was laatst in België een Aston Martin bestuurder die rijbewijs kwijt raakte, maar die reed wel tikkeltje harder
Overigens mag de politie in Nederland gewoon te hard rijden als t maar binnen proporties blijft. Die waar ik bij in de auto zaten reden ook 180-190 waar je 100 mocht![]()
Wat bedoelde je toen je dat plaatje plaatste, dat wij gingen denken dat jij in je oudersaudi zo aan het blazen was op de weg?
Met die filmmaker gebeurt niks. dat is naar mijn idee Romenie of in een land in die hoek.
Wat betreft dat politie hard rijdt als ze je overbrengen.
Ik heb hier en keer naar gevraagd en het antwoord was: Het is protocol de verdachte binnen zo kort mogelijke tijd over te brengen naar het bureau.
Waarom bij jou 190? ik kan mij niet voorstellen dat jij met zulke spoed overgebracht moest worden en hoe kon je dat zien dan want als echt ze zo hard gaan zit er een blauw lampje op het dak en heb jij meestal een kap over je kop.

Ooit in politie auto gezeten? Zo moeilijk is t niet om km/h teller te zien.
Oja t was t laatste wat ze moesten doen voor hun dienst afgelopen was en er reed toch niemand.

Xyzyx is nu niet bepaald een zware gangster... Heb jij vaak een kap over je hoofd gekregen toen ze je meenamen?Wat bedoelde je toen je dat plaatje plaatste, dat wij gingen denken dat jij in je oudersaudi zo aan het blazen was op de weg?
Met die filmmaker gebeurt niks. dat is naar mijn idee Romenie of in een land in die hoek.
Wat betreft dat politie hard rijdt als ze je overbrengen.
Ik heb hier en keer naar gevraagd en het antwoord was: Het is protocol de verdachte binnen zo kort mogelijke tijd over te brengen naar het bureau.
Waarom bij jou 190? ik kan mij niet voorstellen dat jij met zulke spoed overgebracht moest worden en hoe kon je dat zien dan want als echt ze zo hard gaan zit er een blauw lampje op het dak en heb jij meestal een kap over je kop.

Xyzyx is nu niet bepaald een zware gangster... Heb jij vaak een kap over je hoofd gekregen toen ze je meenamen?![]()
Ken je dat gezegde: "iets met een korreltje zout nemen"?Nee.
Ben ook nooit met die snelheden vervoerd waar xyzxxxzxyx over spreekt.
Hoogste was 140, reden als een gek, in de lift stelde ik de vraag of dat nodig was en toen kwam dat protocol verhaaltje.
Dus roept xyzxxxyzxx zijn verhaal met die snelheden vragen bij mij op.
Ken je dat gezegde: "iets met een korreltje zout nemen"?
Bij xyzyx mag je dat met een VAT zout nemen.