XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:roflol:

Politie was gefrustreerd dat er nergens bewijs was te vinden dus gingen ze maar alles opzoeken waar ik t over vuurwerk heb. Het hele dossier bestaat uit dat ik over vuurwerk praat, dat ik benzine moet hebben (de sms'jes waarbij duidelijk is dat we stil stonden met auto van een vriend hebben ze weg gelaten) en boel verklaringen van vrienden die geen idee hebben waar t over gaat.

Oh en nee beroep gewoon op zwijgrecht bij politie. Krijg je alleen maar achterlijke discussies omdat ze te achterlijk zijn om ook maar iets te accepteren dat buiten hun tunnelvisie valt.

Valt me weer mee van je!
Dat heb je goed gezien wat betreft de politie.
Over het algemeen (ik denk 8 van de 10)hebben ze een "one track mindset"
Als het in het plaatje past dan moet het ook zo zijn.

Laatst bewerkt:
Valt me weer mee van je!
Dat heb je goed gezien wat betreft de politie.
Over het algemeen (ik denk 8 van de 10)hebben ze een "one track mindset"
Als het in het plaatje past dan moet het ook zo zijn.

Haha denk wel meer dan 8/10

Snap ook niet dat een OvJ ze weg laat komen met 'hij heeft t wel gedaan, er is alleen geen bewijs omdat hij alles verwijderd heeft' zonder ook maar enige onderbouwing :roflol:

Ze hebben een one-track mindset omdat het niet hun taak is misdadigers te verdedigen. Zij vervolgen, de advocaat verdedigt. Dat snapt niet iedereen en daar maken ze dan weer dankbaar gebruik van. gewoon altijd, altijd zwijgen.

:roflol: Dat bedoelde ik ook.

Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren met de film maker, was laatst in België een Aston Martin bestuurder die rijbewijs kwijt raakte, maar die reed wel tikkeltje harder

Overigens mag de politie in Nederland gewoon te hard rijden als t maar binnen proporties blijft. Die waar ik bij in de auto zaten reden ook 180-190 waar je 100 mocht :o

190 nooit, lees de brancherichtlijnen maar

Ze hebben een one-track mindset omdat het niet hun taak is misdadigers te verdedigen. Zij vervolgen, de advocaat verdedigt. Dat snapt niet iedereen en daar maken ze dan weer dankbaar gebruik van. gewoon altijd, altijd zwijgen.

True.

Ze waren de laatste keer ook ziek boos toen vrienden van mij weigerde verklaring af te leggen en zeiden dat ze wel bij de rechtercommisaris zouden verklaren met een advocaat er bij. Vriend van me zei zelfs dat die agent rage mode ging tegen zijn ouders dat ik niet goed snik zou zijn enzo, hebben ze klacht tegen die kerel ingediend :roflol: .

Ik laat bij verhoren standaard advocaat er bij zijn.

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 21:10 ----------

190 nooit, lees de brancherichtlijnen maar

Pls, ik neem aan dat in beslag genomen (illegaal) vuurwerk ook niet afgestoken mag worden achter de brandweer kazerne? :roflol:

Korps hier is zo achterlijk als wat, als ik alle misstanden hier uit zou typen zou ik eind van de week nog bezig zijn.

True.

Ze waren de laatste keer ook ziek boos toen vrienden van mij weigerde verklaring af te leggen en zeiden dat ze wel bij de rechtercommisaris zouden verklaren met een advocaat er bij. Vriend van me zei zelfs dat die agent rage mode ging tegen zijn ouders dat ik niet goed snik zou zijn enzo, hebben ze klacht tegen die kerel ingediend :roflol: .

Ik laat bij verhoren standaard advocaat er bij zijn.

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 21:10 ----------

Pls, ik neem aan dat in beslag genomen (illegaal) vuurwerk ook niet afgestoken mag worden achter de brandweer kazerne? :roflol:

Korps hier is zo achterlijk als wat, als ik alle misstanden hier uit zou typen zou ik eind van de week nog bezig zijn.

Zeg niet dat het niet gebeurd kan zijn, reageer enkel op dat jij zegt dat het mocht

Lol @ die screenshot fail van xyz met zijn 228km/u. :roflol:

Grootmoeder overleden deze nacht. Ze was al al lange tijd ziek, ongeneeslijke vorm van longkanker, en is nu haar slaap gegaan.

Opgelucht want het was niets anders dan miserie voor ons en haar en heb op tijd afscheid kunnen nemen.

Hoop dat ze niet denken dat ik een kerk binnenga.

Gecondoleerd Calyptus

Jij wilde echt wel laten geloven dat jij dat was xyz.. nu niet gaan liegen he

Jij wilde echt wel laten geloven dat jij dat was xyz.. nu niet gaan liegen he

Had me wel grappig geleken als de politie hier aan huis zou komen :sad:

Soms verbaas ik me wel als ik filmpjes terug kijk..

Dat we hier tussen door kwamen met een audi a5 bijvoorbeeld :roflol:

0978.jpg

Levensgevaarijk. Direct rijbewijs afpakken. Ik heb de politie al getipt :)

Ik snap echt niet wat er zo cool is om online zo tof te praten ixyz. Beter ga je wat meer aandacht besteden aan die kippenborst met sate prikkertjes van je.

Terug
Naar boven