XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

1345834178446.jpg

Uw moeder is een k*t! :mad:
tumblr_mg3v8sp9ZC1r8fh94o1_500.gif

Ruzie met men vrouw, straks als de kinderen slapen ga ik haar eens in elkaar slaan..dan is men dag terug goed!

ray ik begin echt te denken dat het onverstandig is dat jij alleen in een huis woont.

Doe ik zo maat :)

JA :roflol:
en dat ben JIJ..:cool:

nee dit was eigenlijk een foutje (FB account) maar ik gebruik dezer account alleen voor nieuws dingetjes acties etc en voor me dbb vrienden()NU) ik ga later mensen toevoegen , ben er nog niet aan toegekomen...

Ja want ik vind het raar dat je wel fotos upload op je facebook terwijl je geen vrienden hebt :roflol:
Of is dat puur voor de upload link zodat je kan posten op internet etc, dan begrijp ik het nog wel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Twee blondjes zitten on den toeg in een cafeeken oep 't Kiel. Zee tie een: "'k zeng zjust wer men raaiexoam gon doeng." "Allee", vroagt d'aander: "en, oe was't?" "Nie goe, zenne", zee ze, "wer geboasd! ik koom wer on da rongd pungt,en der stod em bord me daartig oep, dus 'k raaie kik daartig kier rongd da rongd pungt." "Ai", zee d'aander, " en verkierd geteld, of wa?"

Trouwens Ray, je armen zien er goed uit alleen je traps kunnen nog flink wat meer hebben. Beter ga je 3-4keer in de week shrugs doen

Trouwens Ray, je armen zien er goed uit alleen je traps kunnen nog flink wat meer hebben. Beter ga je 3-4keer in de week shrugs doen
klopt als een bus maat, en zeker on it.. sterker nog ik doe nu me laatste setje "shrugs" :)
plus dat ze al aardig bij zijn gesprongen (foto's zijn van 2 jaar terug)...

Ik ga met een maand of 2 een log beginnen en waarschijnlijk er weer Pro (in zo ver ik dat kan) aan de slag !! ;)

Maar ik waardeer zeker allen *Tips ! :cool:

klopt als een bus maat, en zeker on it.. sterker nog ik doe nu me laatste setje "shrugs" :)
plus dat ze al aardig bij zijn gesprongen (foto's zijn van 2 jaar terug)...

Ik ga met een maand of 2 een log beginnen en waarschijnlijk er weer Pro (in zo ver ik dat kan) aan de slag !! ;)

Maar ik waardeer zeker allen *Tips ! :cool:
Upright rows zijn vele beter voor traps, just saying.

Terug
Naar boven