- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kater/koppijn komt toch ook doordat je eigenlijk uitgedroogd bent (van de alcohol)?

Wat ik niet snap is dat je hem opzet bij het oprijden.
Dat bedoel ik dus. Bij ons zie je dat dus nooit. In Nederland heb ik dat al verschillende keren gezien.Als je eerste afslag rechts wilt is dat normaal.. En als mensen 3e afslag willen geven ze soms naar links aan, wat retarded is omdat een rotonde een voorrangsweg is die in een rondje loopt en je gaat op een normale weg ook geen richting naar links aangeven als je recht door wilt.
Dat bedoel ik dus. Bij ons zie je dat dus nooit. In Nederland heb ik dat al verschillende keren gezien.
tijdens motorrijles is mij dit gewoon zo geleerd om te doen. links aangeven als je 3e afslag neemt
Wuk got zien, vintje?Ik kan er ook niets aan doen dat je bij de boeren leeft...
love you too! no hetero
Dat bedoel ik dus. Bij ons zie je dat dus nooit. In Nederland heb ik dat al verschillende keren gezien.

Dan heb je een dagtaak met Nederlanders uitschelden voor Belg.Belgen kunnen dan ook niet rijden. Jullie zetten het knipperlicht aan nadat je vol op de rem hebt getrapt![]()

Wakker worden / niet kunnen slapen van de pijn in mijn rug...
en dat cutten zonder een fatsoenlijk schema zuigt ook al...
![]()
(wat raar is, want in het verleden deed ik toch ongeveer hetzelfde en ging de grafiek toch echt de andere kant op)

Potverdomme. Kom er net achter dat ik waarschijnlijk gewoon dik bestolen ben. In mn eigen huis! Ik mis €500 aan briefgeld wat ik in een potje had verstopt, en nu is het weg. Mn schoonmaakster heeft het steeds over hoe dik ze in de schulden zit, dus je kan wel raden wie verdachte nummer 1 is. k*tTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Ik kan natuurlijk geen moer bewijzen. Iemand tips? Het enige wat ik kan verzinnen is contact opnemen met het bedrijf waar ze voor werkt. Maar wat zeg je dan? Eerst maar eens de boel binnenste buiten keren op zoek naar dat geld vandaag. K*t k*t k*t.
Potverdomme. Kom er net achter dat ik waarschijnlijk gewoon dik bestolen ben. In mn eigen huis! Ik mis €500 aan briefgeld wat ik in een potje had verstopt, en nu is het weg. Mn schoonmaakster heeft het steeds over hoe dik ze in de schulden zit, dus je kan wel raden wie verdachte nummer 1 is. k*tTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Ik kan natuurlijk geen moer bewijzen. Iemand tips? Het enige wat ik kan verzinnen is contact opnemen met het bedrijf waar ze voor werkt. Maar wat zeg je dan? Eerst maar eens de boel binnenste buiten keren op zoek naar dat geld vandaag. K*t k*t k*t.
Dit, als ze het de eerste keer was, doet ze het vast de 2e keer ook wel.
Daarna kun je het schoonmaakbedrijf het geld laten terugbetalen.
Als je het slim speelt, betalen ze ook de eerste 500,- netjes aan je.
(jij stemt in geen aangifte te doen tegen haar/het bedrijf, het bedrijf stelt jou schadeloos)
---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 12:52 ----------
Overigens, je bent 22, waarom heb je een schoonmaakster?