Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wtf. Zet vanochtend m' PC aan en beide SSD's doen het ineens niet meer.
Volledig dood, andere SATA kabel geprobeerd, in m'n laptop geprobeerd maar volledig dood.
Zucht, contact op nemen met garantie-service en een maand wachten tot ik eens nieuwe geleverd krijg...
Tot dan overleven op mijn laptop, zwaar balen.

Ach, na deze week sloop ik wel gewoon even de HDD en SSD uit m'n laptop en zet ik ze in m'n PC.
Heb dan toch vakantie

Toevallig SSD van crucial?

Wtf. Zet vanochtend m' PC aan en beide SSD's doen het ineens niet meer.
Volledig dood, andere SATA kabel geprobeerd, in m'n laptop geprobeerd maar volledig dood.
Zucht, contact op nemen met garantie-service en een maand wachten tot ik eens nieuwe geleverd krijg...
Tot dan overleven op mijn laptop, zwaar balen.

Ach, na deze week sloop ik wel gewoon even de HDD en SSD uit m'n laptop en zet ik ze in m'n PC.
Heb dan toch vakantie

Toen iPhone van zusje kapot was had ze na een dag weer een nieuwe.

:trollface:

K*t weer inderdaad..(te veel wind voor mij)..
trage ninja edit..........

Laatst bewerkt:
Die dikke zeug van mijn werk heeft volgens mij niet door dat ze dik is en staat altijd in mijn weg :fuu:
Dik zijn zou verboden moeten zijn, srs

Is wel een manier om ze het te laten doen. SATA kabels er in laten maar de power kabels er uit halen. Pc aanzetten terwijl de power kabels er uit zijn en dan op gegeven moment na 5 minuten de kabels er in drukken terwijl de pc nog aanstaat. Heb zelf ook een m4 en die is ook al verscheidene keren gestopt met werken.. maar dit helpt.

Is wel een manier om ze het te laten doen. SATA kabels er in laten maar de power kabels er uit halen. Pc aanzetten terwijl de power kabels er uit zijn en dan op gegeven moment na 5 minuten de kabels er in drukken terwijl de pc nog aanstaat. Heb zelf ook een m4 en die is ook al verscheidene keren gestopt met werken.. maar dit helpt.
LOL en je verliest geen data zo ?
heb je ook toevallig ooit BSOD's met deze SSD's gehad ? oo vraag ik ook , natuurlijk...

Nee geen data verlies. Eerste keer dat mijn SSD niet meer bootable was had ik een bsod. Nu werkt het weer een paar maand.

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 13:51 ----------

Er is wel een andere truc.. moet je 2x 10 minuten een power cycle ofzo doen, maar na een paar keer werkt dat niet meer.

Grappig, zal ik morgen eens proberen. Dan maak ik maar wat backups en stuur ik hem op.
Heb wel wat gare BSOD's gekregen, pc die uit het niets vastliep enzo.

Nu maar even zo overleven;
BNcAQ2XCYAMGwFc.jpg

Gewoon Nederlands

Komt eens in de week op vrijdag. Haar dochter zit op de windhoek en die dropt ze eerst af en dan komt ze meteen om half 9 aanzetten. Zwaar irritant, nooit kunnen uitslapen op vrijdag.

Haha nee joh. Is al achter in de 40 met kinderen en een man

jij wel?

Haha gewoon keer piktrekken ofzo terwijl ze bezig is met schoonmaken. Dan als ze je kamer binnen loopt haar laten helpen. :thumbs:

Dit, als ze het de eerste keer was, doet ze het vast de 2e keer ook wel.
Daarna kun je het schoonmaakbedrijf het geld laten terugbetalen.
Als je het slim speelt, betalen ze ook de eerste 500,- netjes aan je.
(jij stemt in geen aangifte te doen tegen haar/het bedrijf, het bedrijf stelt jou schadeloos)

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 12:52 ----------

Overigens, je bent 22, waarom heb je een schoonmaakster?

Dat denk ik inderdaad ook wel, dat als ik dit aangeef bij het bedrijf dat ze meteen vouwen. En terecht. Het kan echt niemand anders geweest zijn. Kreeg natuurlijk wel de opmerking van familie van "Ja, waarom berg je het dan niet beter op", maar het is IN MIJN HUIS. Al ligt het op tafel dan hoort het daar toch veilig te zijn? Het is geen achtertuin in Palestina ofzo, toch? Mijn schoonmaakster is gewoon Nederlands overigens. En die zijn, naar mijn ervaring, over het algemeen aanzienlijk luier dan bijv. een pool, turk or marokkaan. En naar het blijkt dus ook minder betrouwbaar. Godver. Net nog even het hele huis ondersteboven gekeerd maar het is toch echt weg.

Ik denk trouwens dat je mij bedoelde: ik ben 32. Ik heb een schoonmaakster omdat ik een eigen bedrijf heb, en wanneer ik eindelijk eens tijd heb voor mezelf wil ik die niet besteden aan schoonmaken :)

Terug
Naar boven