AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Komt eens in de week op vrijdag. Haar dochter zit op de windhoek en die dropt ze eerst af en dan komt ze meteen om half 9 aanzetten. Zwaar irritant, nooit kunnen uitslapen op vrijdag.
Het is toch JOUW schoonmaakster? JIJ zorgt voor haar loon... Zeg haar gewoon dat ze later moet komen of ze kan oprotten.

Komt eens in de week op vrijdag. Haar dochter zit op de windhoek en die dropt ze eerst af en dan komt ze meteen om half 9 aanzetten. Zwaar irritant, nooit kunnen uitslapen op vrijdag.
Herkenbaar, hier de maandagochtend. Direct die t**fus stofzuiger aan.

om half 7 moeten opstaan voor een levering, kerel is hier nog steeds niet en ik krijg hem niet te pakken aan de phone.

Nederlanders en op tijd zijn...

Heb maar iets van 5u geslapen vannacht.. heb toch echt 8u slaap nodig

Schijt pl**ris weer :mad:
Ik ben het zat :mad:

Iemand tips voor een fijn verblijf op Kreta? Buiten het seizoen (September)

En nee ik ga niet voor de breezah's, maar Kreta ligt het meest zuidelijk en de kans op lekker weer is daar beduidend groter in September tov de noordelijker gelegen eilanden.

Dat de trein 10 minuten vertraging had en stampvol zit. Gvd

En nee ik ga niet voor de breezah's, maar Kreta ligt het meest zuidelijk en de kans op lekker weer is daar beduidend groter in September tov de noordelijker gelegen eilanden.
Geen tips, maar ga er zelf wel heen in september

Royal belvedere :D

ik vertrek over 2.5 week

Voor degene die wel eens op dumpert of GeenStijl kijken. Recentelijk was er een filmpje van Tom staal in le mans. In t begin zie je ze meezingen met de radio. Op een gegeven moment hoor je ze zingen "what rhymes with a heartbeat" oid.. welk nummer is dat? Kan niks vinden met die tekst. Zit op de telefoon dus kan niet linken

collega van me zegt dat de griekse keten Mitsis erg goed is

Gewoon naar die lokale gratis festivallen gaan. :p

^ligt er wel aan in welk deel je zit. Je hebt verschillende appartementen maar ook nog een dependance. Dat is zeker ook goed te doen, maar niet direct aan het strand.

Zat er 4 a 5 jaar gelden voor 560 euro pp ofzo voor 15 dagen. Zal nu wel wat duurder zijn.

^ligt er wel aan in welk deel je zit. Je hebt verschillende appartementen maar ook nog een dependance. Dat is zeker ook goed te doen, maar niet direct aan het strand.

Zat er 4 a 5 jaar gelden voor 560 euro pp ofzo voor 15 dagen. Zal nu wel wat duurder zijn.

Ik ga natuurlijk niet zo'n mooi ding boeken en dan geen uitzicht over zee hebben :p

En dit verpest allemaal jullie dag? :o

Terug
Naar boven