- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neh niet mad, ik heb tenminste geen steroids nodig om gains te maken![]()

De map 'muziek' op m'n pc loopt constant vast. Echt heel raar dit, iemand enig idee waarom? Alleen deze map. Om de haverklap zegt hij 'reageert niet'.

De map 'muziek' op m'n pc loopt constant vast. Echt heel raar dit, iemand enig idee waarom? Alleen deze map. Om de haverklap zegt hij 'reageert niet'.
Aquarium lekt, ik verdenk mister corydoras en z'n kompanen. Die beesten slopen alles in m'n aquarium, ondankbare terroristen zijn het!
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ca/Corydoras_aeneus_barbels.jpg

Die beesten zitten me de hele tijd aan te kijken met z'n allen, volgens mij beramen ze een aanslag op me.

Die beesten zitten me de hele tijd aan te kijken met z'n allen, volgens mij beramen ze een aanslag op me.![]()

werd om 3 uur vannacht wakker omdat er een kattenorgie in mijn tuin was. de hele tijd OOOOOH LOOOONG JOOOOOHNSOON krijsen, ik dacht 'nog even en die katten hebben een paar stompen te pakken.
doe je raam dicht, of is de isolatie van je huis gewoon zo slecht dat je alles buiten hoort
Daar kan je om lachen, ik maak me echter oprecht zorgen.
Springt Finding Nemo met een bomgordel uit je aquarium.
Pics or didn't happen![]()

Vanavond verplicht naar de verjaardag van mn opa. Zit ik al de hele dag over in mijn maag. #oudemensenzijnzombies #saai #bejaardenstinken #smerig
Vanavond verplicht naar de verjaardag van mn opa. Zit ik al de hele dag over in mijn maag. #oudemensenzijnzombies #saai #bejaardenstinken #smerig