Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ooh das wel handig op zich. Mijn scheve bek mag ook wel eens fatsoenlijk worden. :(

Zou niet heel je gebit daar mee herstellen, €380 per tand gaat aardig in de papieren lopen.

Bij mij was er enkel een klein hoekje rechtsonder af, merkte je niet eens, maar irriteerde me eraan.

Hmm haha idd erg prijzig.

Meeste tandartsen met een "flawless" gebit zitten ook vol met facings. Beetje zelfde verhaal als kapsters die om de paar weken van kapsel/haarkleur veranderen.

Zonnebank hield er mee op :(

Vandaag naar tandarts geweest voor facing. Morgen naar het lab en is over 9 dagen klaar. Tand is dus helemaal afgeslepen etc voor die facing, dus loop nu 9 dagen enorm voor lul.

Dat word 9 dagen op de handkar :o

Meestal zetten ze er van die tijdelijke troep over heen? Ik heb boven nu ook tijdelijk er in zitten omdat onder eerst gebleekt moet worden dus als die wit zijn kan kleur boven tanden bepaald worden :p

Valt me overigens mee dat t niet gigantisch opvalt dat onder een stuk lichter is dan boven. Nouja paar tinten.

Meestal zetten ze er van die tijdelijke troep over heen? Ik heb boven nu ook tijdelijk er in zitten omdat onder eerst gebleekt moet worden dus als die wit zijn kan kleur boven tanden bepaald worden :p

Valt me overigens mee dat t niet gigantisch opvalt dat onder een stuk lichter is dan boven. Nouja paar tinten.

Heeft mijn tandarts niets over gezegd, hij zei dat hij niets anders kon doen, alles wat hij erop zou zetten zou er toch af moeten voor als ik donderdag naar het lab moet om de kleur te laten bepalen.

Wat mijn dag verpest heeft (nja, afgelopen dagen) is de NS..
NS had een actie; WeekendVrij voor 29,- ipv 40,- per maand.
Nu moest je tijdens het bestellen van de ACTIE speciaal een code invoeren, welke ik ben vergeten.(EDIT: welke 1 keer in het begin even snel staat aangegeven en verder nergens meer)
Dus moet alsnog 40 euro betalen.

Wat bullshit is, alsof je naar de supermarkt gaat: 1+1 gratis, je pakt er 2 en hoeft er maar 1 te betalen dus, máááár wel even tegen de cassiere zeggen dat je er maar 1 wilt betalen want anders betaal je ze gewoon alle 2.

Hier maak ik werk van :D

Damned..
Reactie van NS terug, ze hebben de klacht doorgegeven maar kunnen niet mijn abonnementsprijs veranderen (naar de actieprijs).
Wél kan ik mijn abonnement nog opzeggen..Tuurlijk, want de actie is nu voorbij..

Nja, 40 euro per maand dan maar :( Sowieso goedkoper dan wat ik normaal voor kaartjes zou betalen, maar ben een echte Nederlander, als ik korting kan krijgen doe ik het :')

Woensdag herhertentamen (functionele talen), laatste kans, anders studeer ik potverdomme niet af. Gelukkig heb ik geen concentratie problemen met onzin vakken.

morgen 2 tentamens, kan me niet concentreren

Woensdag herhertentamen (functionele talen), laatste kans, anders studeer ik potverdomme niet af. Gelukkig heb ik geen concentratie problemen met onzin vakken.

Wat doe je voor opleiding? Astrofysicus ofzo?

Hoe kan iemand met jouw brein nou niet slagen?

Vlak voor de rug training voel ik me echt zwak, moe en echt pijn in de onderrug.. Daar kwam dus niks van terecht, werd steeds maar erger.
Begin van de week, en al gelijk een klote start.. :mad:

Heeft mijn tandarts niets over gezegd, hij zei dat hij niets anders kon doen, alles wat hij erop zou zetten zou er toch af moeten voor als ik donderdag naar het lab moet om de kleur te laten bepalen.

Onzin kleur bepalen ze dmv andere tanden niet dat stompje..

Dat tijdelijke spul kost ook geen drol, die van mij heeft t gratis gedaan. Nouja, t is vriendin van mijn ma en help hun ook vaak zat met dingen dus what goes around comes around :p

werd om 3 uur vannacht wakker omdat er een kattenorgie in mijn tuin was. de hele tijd OOOOOH LOOOONG JOOOOOHNSOON krijsen, ik dacht 'nog even en die katten hebben een paar stompen te pakken.

SuperSoaker, paintbal-geweer, airsoft-geweer aanschaffen en schieten maar!

Weer 20 minuten op de pot zitten om er maar 1 keutel uit te krijgen. :fuu:
En morgen schijt ik de pot weer vol zoals de laatste keer. Of straks in de gym. :(

Fysio heeft mij verboden voorlopig te squatten en leg extension te doen :(.

Terug
Naar boven