- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahah nja in ieder geval, lekker off topic; ik neem veel dingen niet zo serieus :') ook mezelf niet.
Ik ga pisse en dan slapenhoudoe
Edit:
OT: dag verpest doorrrrr (wordt morgen vervolgt)
smoothals jij een wasmachine was, zette ik je op standje 6.9
als jij een wasmachine was, draaide je overuren in mijn broek
als jij een wasmachine was, had je een lekkage
als jij een wasmachine was, was je vierkant
als jij een wasmachine was, zette ik je op standje 6.9
als jij een wasmachine was, draaide je overuren in mijn broek
als jij een wasmachine was, had je een lekkage
als jij een wasmachine was, was je vierkant
5,3 op tentamen die ik moest halen.
Donderdag is de inzage en zal dan eens met die beste man praten Bij volledig open tentamen moet wel 2/10 bij te fixen zijn. Anders examencommissie mailen voor een 2nd opinion

Vreemd genoeg laten ze hem wel tentamens maken.Die docent is al bij 3 accountanskantoren weggestuurd en was het afgelopen half jaar op non-actief gezet door de schoolVreemd genoeg laten ze hem wel tentamens maken.
inb4 je punt lager word bij inzage
weet je zeker dat je niet op het ibn ghaldoun school zit

Heb je teveel aan mij gedacht?Vervolg op gisteren: wat mijn dag verpest heeft: doodmoe wakker worden
Maargoed, is alweer bijna 10 uur, gaat vlug![]()

Is toch wel interessant dat bijna elk wijf van het forum hier constant ligt te janken..![]()

Ja inderdaad, dat weet je toch
daardoor warm en daardoor niet goed in slaap gekomen :') LOL

Is toch niet enkel op het forum zo?Is toch wel interessant dat bijna elk wijf van het forum hier constant ligt te janken..![]()

als een geluk had ik geen pre workout genomen
Je komt toch naar de meet 6 juli? :eek:[COLOR="Silver"]
[/QUOTE]
Meet? weetikniksvan :P (ook niet naar gekeken) maar 6 juli kan ik sws niet, examenfeest van broertje van mn vriend.
Volgende keer beter (alleen wilt 9 van de 10 mij er niet eens bij hebben :roflol: )
he goedemorgen lekker geslapen ik wel wat gaan we vandaag doen groetjes xMeet? weetikniksvan(ook niet naar gekeken) maar 6 juli kan ik sws niet, examenfeest van broertje van mn vriend.
Volgende keer beter (alleen wilt 9 van de 10 mij er niet eens bij hebben)