MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hahah nja in ieder geval, lekker off topic; ik neem veel dingen niet zo serieus :') ook mezelf niet.
Ik ga pisse en dan slapen :D houdoe

Edit:
OT: dag verpest doorrrrr (wordt morgen vervolgt)

als jij een wasmachine was, zette ik je op standje 6.9
als jij een wasmachine was, draaide je overuren in mijn broek
als jij een wasmachine was, had je een lekkage
als jij een wasmachine was, was je vierkant

-bekijkt laatste paar pagina's-

2qkque8.jpg

:fuu::fuu:

5,3 op tentamen die ik moest halen.
Donderdag is de inzage en zal dan eens met die beste man praten Bij volledig open tentamen moet wel 2/10 bij te fixen zijn. Anders examencommissie mailen voor een 2nd opinion

Die docent is al bij 3 accountanskantoren weggestuurd en was het afgelopen half jaar op non-actief gezet door de school :roflol: Vreemd genoeg laten ze hem wel tentamens maken.

inb4 je punt lager word bij inzage

weet je zeker dat je niet op het ibn ghaldoun school zit

Vervolg op gisteren: wat mijn dag verpest heeft: doodmoe wakker worden :zzz:

Maargoed, is alweer bijna 10 uur, gaat vlug :D

Is toch wel interessant dat bijna elk wijf van het forum hier constant ligt te janken.. :o

Ga je naar de fysio voor slechte knie.
Krijgt massage, aantal oefeningen, word paar keer flink gedrukt op plekken en wat gebeurt er.
GVD veel pijn :@.

Is toch wel interessant dat bijna elk wijf van het forum hier constant ligt te janken.. :o

Dit is het: wat heeft je dag verpest topic.
Wil je geen jankende wijven zien? Kom dan niet hier :')

Daarbij ben ik een van de weinige die ik ken die niet jankt. Vroeg aan een vriendin van me of ze mee ging hardlopen gisteren avond, zegt ze: nee ik heb last van mn arm :(

Dát is pas janken (sorry vriendin :') no problem)

Volgens mij had ik trouwens wel eerder gezegd dat klagen over iets nog niet wilt zeggen dat dit iets beinvloed.

Ja inderdaad, dat weet je toch :engel:

daardoor warm en daardoor niet goed in slaap gekomen :') LOL
30980343.jpg

Je komt toch naar de meet 6 juli? :eek:

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 10:00 ----------

Is toch niet enkel op het forum zo? :o

OT: 2x mijn bus gemist :roflol: als een geluk had ik geen pre workout genomen

Bij 538, dat heel veel mensen hadden gestemd dat Justin Bieber de nieuwe Michael Jackson word.

tumblr_m7oq5k17pY1r3084q.jpg

Je komt toch naar de meet 6 juli? :eek:[COLOR="Silver"]
[/QUOTE]

Meet? weetikniksvan :P (ook niet naar gekeken) maar 6 juli kan ik sws niet, examenfeest van broertje van mn vriend.
Volgende keer beter (alleen wilt 9 van de 10 mij er niet eens bij hebben :roflol: )

Meet? weetikniksvan :P (ook niet naar gekeken) maar 6 juli kan ik sws niet, examenfeest van broertje van mn vriend.
Volgende keer beter (alleen wilt 9 van de 10 mij er niet eens bij hebben :roflol: )
he goedemorgen lekker geslapen ik wel wat gaan we vandaag doen groetjes x

Terug
Naar boven