AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik heb meer aan mn opa&oma dan aan mn zus hoor.
Niet zo zeiken over die verplichtingen, zo te lezen ben je die niet gewend, maar zoals ik al zei: zo is het leven, deal with it..
Wil je dat niet? GA DAN NIET.

Ja toen we weg gingen vroeg hij of we volgende maand langskomen op de camping. Toen ik thuis kwam heb ik gelijk mijn moeder een whatsapp gestuurd dat ik de volgende hele maand ziek ben.

Samen auto rijden samen naar het strand
En als er een fikkie was samen naar de brand
Mn opa mn opa mn opa
In heeel europa was er niemand zoals hij

Ja toen we weg gingen vroeg hij of we volgende maand langskomen op de camping. Toen ik thuis kwam heb ik gelijk mijn moeder een whatsapp gestuurd dat ik de volgende hele maand ziek ben.

Lol, je had de ballen niet om te zeggen: ik heb geen zin ik ga niet mee..?
Echt man, je bent een zeikk*t zeg..

ja swagger echt zeikk*t

#WK

Wie post er midden in de nacht over dat het slapen niet wil en een wasmachine :roflol:

tumblr_lsfxoeR0sc1qc62yao1_400.gif

Wie post er midden in de nacht over dat het slapen niet wil en een wasmachine :roflol:

tumblr_lsfxoeR0sc1qc62yao1_400.gif

Dat zal ik jou vertellen bemoeial :') heb nu pas mn medicatie ingenomen, dus over half uurtje ben je van me af :p (hopen we dan maar op :D )

Edit: oooh t ging over zeikk*t? Nja als ik het zelf ben mag ik t toch nog wel tegen een ander zeggen? :p ik zeik veel, dat weet ik; kmoet nu weer naar toilet pfff

dat hopen we dan maar

#antiWK

Dacht dat je niet meer op m ging reageren?

#azeggenbdoen

Nee via whatsapp vind ik het makkelijker om moeilijke onderwerpen aan te kaarten. Ik kan perfect mijn emoties over whatsapp aantonen door middel van emoticons.

Dat zal ik jou vertellen bemoeial :') heb nu pas mn medicatie ingenomen, dus over half uurtje ben je van me af :p (hopen we dan maar op :D )

Edit: oooh t ging over zeikk*t? Nja als ik het zelf ben mag ik t toch nog wel tegen een ander zeggen? :p ik zeik veel, dat weet ik; kmoet nu weer naar toilet pfff

tumblr_mlfhhzgmLT1r7nzppo1_250.gif

Hahah nja in ieder geval, lekker off topic; ik neem veel dingen niet zo serieus :') ook mezelf niet.
Ik ga pisse en dan slapen :D houdoe

Edit:
OT: dag verpest doorrrrr (wordt morgen vervolgt)

pics van je pis

Hahah nja in ieder geval, lekker off topic; ik neem veel dingen niet zo serieus :') ook mezelf niet.
Ik ga pisse en dan slapen :D houdoe

Edit:
OT: dag verpest doorrrrr (wordt morgen vervolgt)

Eindstand: jij bent een grotere zeikk*t dan mij want jij hebt een k*t en ik ben nog steeds blij en ik heb mijn hart kunnen luchten hier en jij vind dat niet leuk en nu zeikt jouw k*t enorm van de irritatie want vrouwen zuigen emoties en irritaties via de k*t na binnen en mannen spuiten emoties en irritaties daar buiten met de derde been.

Terug
Naar boven