AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Blij dat je overleefd heb swagger. Ik kijk uit naar je labiele posts vanavond!

Moest je vroeger regelmatig bij hem op schoot, ofzo? Dit klinkt wel heel erg!
Nee die kerel verteld elke x de zelfde verhalen, maar als ik niet geïnteresseerd doe gaat mijn moeder na de tijd zeuren daarover. Ik ben in real life helemaal niet geïnteresseerd in mensen. Bij familie moet ik doen alsof vandaar maakt me dat enorm gefrustreerd. #emopost #swag #yolo #zombies

Moet nog koken voor 3 dagen en ik kan amper op m'n benen staan. :(

Hamstring overstrekt? of kniebanden verrekt

kniebanden denk ik. ik heb vandaag weer squat geprobeerd (enkel stang) en ik voelde echt heel erg zeurende pijn in mijn kniebanden. kan dit permanent zijn? want zoals ik er nu bijloop kan ik niet bij kms

Nee die kerel verteld elke x de zelfde verhalen, maar als ik niet geïnteresseerd doe gaat mijn moeder na de tijd zeuren daarover. Ik ben in real life helemaal niet geïnteresseerd in mensen. Bij familie moet ik doen alsof vandaar maakt me dat enorm gefrustreerd. #emopost #swag #yolo #zombies

#24j

Ik wou dat ik nog een opa had. k*t swagger met je k*t gedrag

Hou op man. Ik wou dat ik een zus had, daar heb je veel meer aan.

Ik heb meer aan mn opa&oma dan aan mn zus hoor.
Niet zo zeiken over die verplichtingen, zo te lezen ben je die niet gewend, maar zoals ik al zei: zo is het leven, deal with it..
Wil je dat niet? GA DAN NIET.

Ik heb meer aan mn opa&oma dan aan mn zus hoor.
Niet zo zeiken over die verplichtingen, zo te lezen ben je die niet gewend, maar zoals ik al zei: zo is het leven, deal with it..
Wil je dat niet? GA DAN NIET.
inderdaad, zo is de leefen

ruilen? mijn zus voor jouw opa. (moet hij niet ineens dood gaan he)

Mijn opa is de oudere versie van pasta saus, die kerel heeft alle boeken van Char en alle dvd's van het 6e zintuig. En als je astma hebt kan je er beter niet komen want dan krijg je een astma aanval van de wierook.

Mijn opa is de oudere versie van pasta saus, die kerel heeft alle boeken van Char en alle dvd's van het 6e zintuig. En als je astma hebt kan je er beter niet komen want dan krijg je een astma aanval van de wierook.

Dat klinkt als een vreselijke man! #yolo #swag #domkleinjankkinddienikskanwaardereninhetleven.

Kots..

Terug
Naar boven