Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

55 minuten in de file gezeten om 10 km af te leggen... :mad:

Buurjochie tegen mijn nieuwe auto aangefietst... 2 lullige krassen.. gvd 800 euro schade. :mad:
maar wordt gelukkig wel vergoed...

niet laten repareren maar pek uit een boom dun uitsmeren over de krassen. lichtreflectie zorgt er dan voor dat de krassen (bijna) niet meer zichtbaar zijn.
voetjes chickenkip

niet laten repareren maar pek uit een boom dun uitsmeren over de krassen. lichtreflectie zorgt er dan voor dat de krassen (bijna) niet meer zichtbaar zijn.
voetjes chickenkip
:roflol:
Met een auto van een paar jaar oke.. maar 4 maanden oud niet... en het wordt vergoed. :)

Oh dus zo doen ze dat in Pekela, na een drive-by.

lach maar, het werkt iig wel goed (volgens tellsell iig)

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 20:06 ----------

heb trouwens net babi pangang gegeten. bij het laatste stukje vlees schraapte ik met mijn mes erover en zag dat het toen helemaal groen was. ga ik dood?

Laptop is naar de kloten aant gaan (netwerk valt vaak weg, moet telkens rebooten. Heb em geformateerd, maar het probleem is er nog steeds), supps willen niet aankomen, honger, moe en moet morgen 11uur werken :fuu:

ik ben kort nadat cataclysm kwam weer even begonnen, vooral omdat alles veranderd was. Nieuwe character maken = loads of fun again.

Nu game ik niet meer :D

BC was best, WOTLK was goed maar minder...cata was te veel van het goede en MoP al helemaal.

Al is het wel 'leuk' om alle oude raids solo te kunnen doen als lvl 90... gewoon niet te veel bezig zijn met MoP of cata shit en dan is het eig allemaal nog goed te doen...

Steekt anders gewoon te veel tijd in..heb me iets te lang bezig gehouden met achievement points te farmen, resultaat: 13 000 ach points en heel veel weken geen leven :o

BC was best, WOTLK was goed maar minder...cata was te veel van het goede en MoP al helemaal.

Al is het wel 'leuk' om alle oude raids solo te kunnen doen als lvl 90... gewoon niet te veel bezig zijn met MoP of cata shit en dan is het eig allemaal nog goed te doen...

Steekt anders gewoon te veel tijd in..heb me iets te lang bezig gehouden met achievement points te farmen, resultaat: 13 000 ach points en heel veel weken geen leven :o
13k...... armory please?

http://eu.battle.net/wow/en/character/bloodhoof/Sayer/simple

Main: 90 warlock
85 druid
85 shaman
85 paladin
85 warrior
85 hunter
83 rogue
78 priest

nolife

haha nice je speelt al vanaf tbc dus.
http://eu.battle.net/wow/en/character/defias-brotherhood/Arydan/simple

Speel sinds release van firelands niet meer. Vorige week MoP trial geactiveerd van 10 dagen. Eindigde in pvpen met mijn discipline priest haha. zwaar in onbalans momenteel, alle healers eigenlijk.

CelestialSteedhaters.jpg

Terug
Naar boven