- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
haaaaaaahahaha #aaight #voetbalkijken #patatjespeciaal #hond #dbb
#yoloswag
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haaaaaaahahaha #aaight #voetbalkijken #patatjespeciaal #hond #dbb
Ik heb ook zoietsToen ik dat lijstje zag, wist ik niet goed of ik trots moest zijn of me moest schamen. Misschien beetje van de twee..

. Zeker geen spijt van, wat een geweldig spel is dat. Maar ik vind er nu helaas niet zo heel veel meer aan.Ik heb ook zoiets
Toen WOTLK uitkwam stopte ik er mee, weer teruggekomen toen Cataclysm uitkwam (hnnggg). Paar maanden later weer gestopt overigens. Nog 2 maandjes MoP gespeeld en toen had ik het wel weer gezien. Zeker geen spijt van, wat een geweldig spel is dat. Maar ik vind er nu helaas niet zo heel veel meer aan.

watBen wel benieuwd naar Titan (nieuwe MMORPG van Blizzard)
Vinger in je gat.
Mijn max is 210 waar je 30 mag..
We zijn aan t overwegen met paar lui zijweggetjes af te sluiten zodat de verantwoorde hard rij afstand langer wordt en we 300 kunnen halen.
Pics van weg
![]()
vinger in je hol! LOL

Heb 2v2 even gedaan maar kroop te veel tijd in...ik doe nu enkel zaken die ik op elk moment van de dag kan doen (dus niet raiden ook niet LFR, geen instance, geen dailies en gedoe) Gewoon wat lvlen en casual spelen. Anders ben ik weer dagen en weken kwijt...
---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 21:23 ----------
Toen ik dat lijstje zag, wist ik niet goed of ik trots moest zijn of me moest schamen. Misschien beetje van de twee..
#HoodyAppelsSchamen!!
Heb wotlk nog gespeeld, daarna lekker gestopt. Alleen jaar geleden nog ff 4 maandjes cataclysm gespeeld.
---------- Post added 26 June 2013 at 22:38 ----------
Nog komt er een klein boopje in je maag#HoodyAppels