Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Toen ik dat lijstje zag, wist ik niet goed of ik trots moest zijn of me moest schamen. Misschien beetje van de twee..
Ik heb ook zoiets :roflol:
Toen WOTLK uitkwam stopte ik er mee, weer teruggekomen toen Cataclysm uitkwam (hnnggg). Paar maanden later weer gestopt overigens. Nog 2 maandjes MoP gespeeld en toen had ik het wel weer gezien :(. Zeker geen spijt van, wat een geweldig spel is dat. Maar ik vind er nu helaas niet zo heel veel meer aan.

Ik heb ook zoiets :roflol:
Toen WOTLK uitkwam stopte ik er mee, weer teruggekomen toen Cataclysm uitkwam (hnnggg). Paar maanden later weer gestopt overigens. Nog 2 maandjes MoP gespeeld en toen had ik het wel weer gezien :(. Zeker geen spijt van, wat een geweldig spel is dat. Maar ik vind er nu helaas niet zo heel veel meer aan.

Ik speel nog wel even...om binnekort weer te stoppen :o

Ben wel benieuwd naar Titan (nieuwe MMORPG van Blizzard)

tumblr_mol0nqOgUG1r2g0lyo1_250.gif

sinaasappel pit ingeslikt

Heb 2v2 even gedaan maar kroop te veel tijd in...ik doe nu enkel zaken die ik op elk moment van de dag kan doen (dus niet raiden ook niet LFR, geen instance, geen dailies en gedoe) Gewoon wat lvlen en casual spelen. Anders ben ik weer dagen en weken kwijt...

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 21:23 ----------

Toen ik dat lijstje zag, wist ik niet goed of ik trots moest zijn of me moest schamen. Misschien beetje van de twee..

Schamen!!

Heb wotlk nog gespeeld, daarna lekker gestopt. Alleen jaar geleden nog ff 4 maandjes cataclysm gespeeld.

---------- Post added 26 June 2013 at 22:38 ----------

Nog komt er een klein boopje in je maag :aai: #HoodyAppels

Ga gewoon naar Duitsland en trap m open op de autobahn, deed ik ook altijd me de bak van me pa

Schamen!!

Heb wotlk nog gespeeld, daarna lekker gestopt. Alleen jaar geleden nog ff 4 maandjes cataclysm gespeeld.

---------- Post added 26 June 2013 at 22:38 ----------

Nog komt er een klein boopje in je maag :aai: #HoodyAppels

Voedingswaarde:

300mg trenbolone acetaat
250mg testosterone enanthate
40mg methandrostenolon
30gr protein

WoW, vervloek t. Was Mr. O geweest als ik al die uren dat ik dat gespeeld heb getraid had.

not even kidding
srs

6jaar lang gespeeld, do not regret (semi serie)

1 jaar in-game binnen 4 jaar? Seems like bullshit

7 jaar gespeeld, met pauzes, 6-7 maanden in-game ongeveer

wakker geworden me splijtende koppijn, en de rest van de dag paracetamol gevreten en koppijn gehouden

in 3 jaar zelfs, never

Terug
Naar boven