MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:dunno:
1. Was achter me enkel kruispunt van doodlopende straat.
2. Links, 2/3 bebouwd.
3. Rechts 1/5 bebouwd, rest weides.
4. 1Km tot volgende kruispunt (met lichten)
5. Achter dat kruispunt, met exact de zelfde soort weg is 90.
6. Was vroeger op die plaats ook 90.
7. Die mensen hebben allemaal tuin achter hen huis dus geen kinderen die mogelijk de straat op kunnen lopen.
8. Was eindje achter een bocht, was die bocht er niet geweest, dan zou het geen 80 te snel geweest zijn:o
9. Op een mooie rechte baan zonder bebouwing van zo'n 2km waar 50 is toegestaan reed ik altijd 150-160. (tegenwoordig max 120)
10. Heb al op baantje gereden waar enkel fietsers en voetgangers toegelaten zijn op max snelheid :roflol:

Wow, ik ben stoer
WTF, leef ik nog :roflol:

pvp>pve jonguh. zag dat je geen arena rating heb gehad ?;s wtf bra

In het Nederlands nu? :o

Pff, denk ik log eens in op mn bnet account, is mn account meteen geblocked omdat mn inlog pattern opeens anders is (maw, ik heb al een jaar niet meer ingelogged op bnet)

pvp>pve jonguh. zag dat je geen arena rating heb gehad ?;s wtf bra

Heb 2v2 even gedaan maar kroop te veel tijd in...ik doe nu enkel zaken die ik op elk moment van de dag kan doen (dus niet raiden ook niet LFR, geen instance, geen dailies en gedoe) Gewoon wat lvlen en casual spelen. Anders ben ik weer dagen en weken kwijt...

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 21:23 ----------

Toen ik dat lijstje zag, wist ik niet goed of ik trots moest zijn of me moest schamen. Misschien beetje van de twee..

:dunno:
1. Was achter me enkel kruispunt van doodlopende straat.
2. Links, 2/3 bebouwd.
3. Rechts 1/5 bebouwd, rest weides.
4. 1Km tot volgende kruispunt (met lichten)
5. Achter dat kruispunt, met exact de zelfde soort weg is 90.
6. Was vroeger op die plaats ook 90.
7. Die mensen hebben allemaal tuin achter hen huis dus geen kinderen die mogelijk de straat op kunnen lopen.
8. Was eindje achter een bocht, was die bocht er niet geweest, dan zou het geen 80 te snel geweest zijn:o
9. Op een mooie rechte baan zonder bebouwing van zo'n 2km waar 50 is toegestaan reed ik altijd 150-160. (tegenwoordig max 120)
10. Heb al op baantje gereden waar enkel fietsers en voetgangers toegelaten zijn op max snelheid :roflol:

Wow, ik ben stoer
WTF, leef ik nog :roflol:

:roflol:

Mijn max is 210 waar je 30 mag..

We zijn aan t overwegen met paar lui zijweggetjes af te sluiten zodat de verantwoorde hard rij afstand langer wordt en we 300 kunnen halen. :o

Pics van weg

image_zps98a60498.jpg

echte levensgenieter die I Xyzyx I

Ik heb nog een field marshal priest, u mirin

K*t reflectieverslagen en POP's voor school, gisteren 2 uur mee bezig geweest en nu moet het nog weer uitgebreider. Het lijkt wel of ze op school alleen nog maar bijvakken geven ipv vakinhoudelijke vakken.
Morgen ook nog een presentatie doen van een project waar geen reet aan was, maar daarna mooi vakantie tot eind augustus :D

Terug
Naar boven